Nesprávne ste uviedli význam Broad Match Modifier. Všetky slová s + musia byť vo vyhľadávacom dotaze, ale môžu mať aj formu synonym.
Viac info http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=cs&hlrm=en&answer=175280
Díky za pozorné přečtění :) Každopádně si myslím, že je význam BMM v článku uveden správně. Jak jste poslal link z nápovědy, tak tam je přesně uvedeno toto: Synonyma (např. „brzy“ a „časně“) a související vyhledávací dotazy (např. „květiny“ a „tulipány“) se za blízké varianty nepovažují.
Doufám, že jsem vás pochopila dobře. BMM právě právě zafixuje slovo na volné shodě tak, že se reklama na vyhledávací dotaz, který je synonymem klíčového slova, nezobrazí. Představme si klíčové slovo na volné shodě takto: egypt +dovolená. Když uživatel zadá: "egypt zájezd", reklama by se na tento vyhledávací dotaz neměla zobrazit.
Snad jsem vám spíš nepomotala hlavu;)
Klidně se ptejte dál.