Pro Eurotel jste vyznamni tim ze jim cpete pravidelne porad stejne hodne penez ne tim kdo jste :-) A cpat jim budete dal tak proc se o "vyznamne" zakazniky starat, zato bezvyznamne zakazniky musi o ty penize "obrat" a to da samozrejme vice prace, tak se musi snazit :-)
No s tim vyznamnym zakaznikem mi to uz dlouho vrta hlavou u vsech operatoru: proc zakaznik s predplacenou kartou vi, kolik ma na uctu a kolik ho stal hovor (minimalne Oskar to zobrazuje), zatimco tarifni zakaznik nevi nic a jenom muze cekat, co mu prijde na konci mesice za fakturu?
Zrovna u Eurotelu mi pri koupi tarifu (pro DataNonstop samozrejme, k cemu jinemu bych si kdy mohl poridit tarif, kdyz s kartou mam lepsi sluzby?) slibila mila slecna, ze v pulce roku 2004 bude u Eurotelu i tarifni zakaznik videt po skonceni hovoru kolik ho stal a kolik ma provolano tento mesic. Ze pry to maji uz od minuleho prosince v pilotnim provozu a jde jen o to to dat verejne. Pulka roku pryc a kde nic tu nic...
Eurotel (Český Eurotelecom ;o) je ve způsobech, jak ošulit zákazníka, skutečně velmi nápaditý. Telefon, na kterém si nastavíte minutové "pípnutí" v GO sadě, s novou SIM kartou nefunguje. Minutová signalizace je záměrně blokována (A55). Výměnou za starou SIM Eurotelu ale problém odstraníte.
Totéž vyúčtování hovorů (perfektní u Oskara) u Eurotelu nefunguje. Přesněji - pokud hovor ukončí druhá strana, zobrazí se provolaná částka. Pokud ukončíte vy, neuvidíte nic (ledaže se napřed podíváte na displej, přečtete částku a teprve potom "zavěsíte" - chytré, že?). Zvykl jsem si spoléhat na ukončení hovoru druhou stranou - právě kvůli tomu vyúčtování. Dokud mi kamarád (výjimečně) neukončil hovor (samozřejmě, měl jsem to udělat sám a ne spoléhat na něj) a po deseti minutách jsem zjistil, že ho mám stále "na drátě" - za peníze, samozřejmě.
Eurotel sice zavedl možnost kdykoli ověřit aktuální kredit pomocí volání zdarma: *104*# (dříve jednou denně zdarma a další placené !!!), jenomže tahle služba nefunguje aktuálně, po ukončení hovoru vám zobrazí kredit před začátkem hovoru třeba i týden starý...
Na jedné straně si Eurotel snaží držet pověst technicky nejzdatnějšího operátora, ale jakmile po něm začnete kontrolovat účty a jejich průhlednost, jste bez šance se dopátrat, kdy, kolik a za co (na jaké číslo)...
A to jsme v 21. století, prosím!
Jasně v ET si mastěj kapsy nad tím, jak si necháváš zavěsit hovor a otravné minutové pípání ti naschvál vypínaj.
Víš o tom kolik je vůbec druhů SIMkaret, a že jsou mezi nimi rozdíly?
Kdyby byl svět ideální, tak by neexistovaly webové stránky pro aktualizaci firmware telefonů - blik. Takž to spíš zkus tam.
Musíš chvíli počkat než se CDR dostanou tam, kam mají a zaúčtují se. Když to uděláš hned po ukončení hovoru, tak se samozřejmě dozvíš kulový.
Jestli chceš vědět kdy kolik a za co jsi volal, tak si nepořizuj GO.
No a tohle musím vysvětlovat tady když máme 21.století!
no, ja zrovna jsem firemnim zakaznikem T-Mobile (je pro ne "firma" vsechno co ma tarif na ICO) a s infolajnou jsem nemel nikdy nejmensi problem. Rozhodne se napriklad nestane, ze bych se na ni v noci nedovolal... Zatim vzdycky me maximalne vstricne poradili, i kdyz faktem je ze jsem tam za ty tri roky co mam vlastni tarif volal tak 4-5x... Jina situace je ale u Twistu, jednou jsem z nej blokoval ukadenou SIM a pocit z infolinky mam dost negativni, nez jsem se dostal k necemu zivemu, trvalo to nejmin 10 minut...
To je přesně ono. Co nejlepší péče o ty bezvýznamné jedince. Ale nemyslete si, že o firemní klienty nepečují. To tedy pečují! A mnohem lépe. Ale ne o všechny zaměstnance, ale pouze o toho jednoho či dva, kteří mají na starosti jednání s Eurotelem. Takov potom dostávají pozvánky do VIP salónku na MS v hokeji, Pražské jaro a další podobné akcičky. Ba i ve Varech je jistě potkáte... A taky mají vždycky nějaký ten lepší přístroj navíc "na testování" - dlouhodobé. A předplacené sady pro svou rodinu a tak.
Jen nevím - jsou to úplatky? Dělá to tak úplně každý... Nejen v ČR. :-(
Ano je to tak, pece o vyznamne zakazniky neni shodna s peci o zakazniky. Mam na starosti mobily vsech kolegu na na nasi pobocce, lec kontaktnim pracovnikem pro operatora je kolegyne na ustredi. A ja nemam sanci cokoliv zmenit, ba se ani dozvedet. Funguje to tak, ze kolega z pobocky prijde za mnou a ja jeho pozadavek predam na ustredi, kde to kolegyne zaridi /pokud neni zrovna po operaci kolene), ozve se me, ze je to hotovo a ja to opet predam dal.
Uz jsem se nekolikrat pokousel zavolat na infolinku. Na te obycejne si musim vystacit s "plechovou hubou", po prepojeni na operatora skoncim po dotazu na telefonni cislo. "Aaaa vy jste vyznamny zakaznik, zavolejte prosim na linku pro vyznamne zakazniky." Tam se me zeptaji na heslo pro komunikaci a jsem v p.....pasti.
A vubec neni rec o ET.
No, nevim. Mozna by stacilo kdyby vym kolegyne řekla to heslo? Vim o kom je rec, taky mam na starost privátní sit jednoho vyznamneho zakaznika a s operatorem nejsou problemy (tedy kdyz jim zrovna bezi system).