Mám špatnou zkušenost se sen-deti. Kupoval jsem trampolínu, chtěli platbu předem. Tvrdili, že ji mají na skladě. Odeslal jsem 26.5. Po urgenci asi za týden řekli, že trampolínu pošlou. Pak že měli havárii a jestli chci zpět peníze nebo čekat na novou trampolínu. To už jsem tušil problémy. tak jsem chtěl zpět peníze. Po urgenci za týden se mně zeptali na číslo účtu (které už mají). Jsem zvědavý, jak to bude pokačovat dál.
Tak tohle je hodně nerelevantní příspěvek. Po týdnu nemůžete přece reklamaci vyhodnotit.
Na účet se ptát je správné, protože to mohl za Vás poslat někdo jiný a obchodník musí mít jistotu. Navíc můžete chtít příjem na jiný účet.
Nešlo o žádnou reklamaci, ale o jimi navržené vrácení peněz. Ptát se na číslo účtu je normální, ale není normální se dohodnout na vrácení peněz, týden dělat mrtvého brouka a po urgenci se zeptat na číslo účtu. Rovněž není normální tvrdit, že je zboží na skladě, chtít peníze předem a po týdnu (když nejspíš nedorazilo zboží od dodavatele) tvrdit cosi o havárii dodávky.
Tak to je opravdu zvláštní hodnocení... Já si objednával trampolínu u tohoto eshopu v úterý s prosbou, zda by ji mohli doručit do pátku a jak slíbili, tak se stalo. A navíc byla zaslána službou EMS, což je daleko dražší, než normální obchodní balík. Udělal jsem od té doby ještě další 3 objednávky a vždy proběhlo vše bez problémů. A navíc, na moje doporučení si objednal stejnou trampolínu kolega z práce. A po jeho objednávce ho eshop ihned kontaktoval s tím, že trampolína byla vyprodána a čekají na její naskladnění během 3 dnů. Jestli takové dodání bude stačit. Za týden měl kolega trampolínu doma. Takže si myslím, že úplně stejně by kontaktovali i Vás. A že měli nehodu? Na tom nevidím nic zvláštního, ty se stávají a alespoň se za nic neschovávali. Že Vás kontaktovali ohledně čísla účtu mi přijde naprosto korektní(jak píše další účastník diskuze). Jestliže jste platbu dostal zpět ( většina eshopů má v podmínkách 30dní ), tak je to normální postup.
Dobierka je horsia ako priama platba. Pri nej sa plati tiez dopredu. Balik dpostanes az po zaplateni. Ide o to ze pri platbe na ucet sa policia vie dostat k podvodnikovi prave cez ten ucet. Pri podvode s dobierkou to je ovela tazsie.
Balík na dobírku se otevírá jen v případě evidentního poškození obalu, ve kterém přišel.
Jinak v žádné případě! Pokud vám to udělá známá pošťačka, tak si koleduje o v dnešní době cenné pracovní místo.
Víte jak by to vypadalo na poštách? Každou chvíli si někdo nevzpomene, co kde objednal, zabral by tak přepážku na deset minut, nehledě na to, že by musel existovat záznam o rozbalení, a vrácení zpět odesílateli.
Přiznám se, že jsem nestudoval dopodrobna podmínky České pošty, ale jednou jsem řešil balík proražený, leč na první pohled nebylo vidět, jestli nešetrné zacházení odnesla jen lepenková krabice nebo jestli bylo zasaženo i zboží uvnitř.
Několik pracovnic na pobočce i po telefonátech na hl. poštu pro radu mi bylo schopno nabídnout jen převážení balíčku, jestli něco nevypadlo. Otevření prý není možné před zaplacením. Tolik k praxi.