Tak to je opravdu zvláštní hodnocení... Já si objednával trampolínu u tohoto eshopu v úterý s prosbou, zda by ji mohli doručit do pátku a jak slíbili, tak se stalo. A navíc byla zaslána službou EMS, což je daleko dražší, než normální obchodní balík. Udělal jsem od té doby ještě další 3 objednávky a vždy proběhlo vše bez problémů. A navíc, na moje doporučení si objednal stejnou trampolínu kolega z práce. A po jeho objednávce ho eshop ihned kontaktoval s tím, že trampolína byla vyprodána a čekají na její naskladnění během 3 dnů. Jestli takové dodání bude stačit. Za týden měl kolega trampolínu doma. Takže si myslím, že úplně stejně by kontaktovali i Vás. A že měli nehodu? Na tom nevidím nic zvláštního, ty se stávají a alespoň se za nic neschovávali. Že Vás kontaktovali ohledně čísla účtu mi přijde naprosto korektní(jak píše další účastník diskuze). Jestliže jste platbu dostal zpět ( většina eshopů má v podmínkách 30dní ), tak je to normální postup.
Nešlo o žádnou reklamaci, ale o jimi navržené vrácení peněz. Ptát se na číslo účtu je normální, ale není normální se dohodnout na vrácení peněz, týden dělat mrtvého brouka a po urgenci se zeptat na číslo účtu. Rovněž není normální tvrdit, že je zboží na skladě, chtít peníze předem a po týdnu (když nejspíš nedorazilo zboží od dodavatele) tvrdit cosi o havárii dodávky.
Tak tohle je hodně nerelevantní příspěvek. Po týdnu nemůžete přece reklamaci vyhodnotit.
Na účet se ptát je správné, protože to mohl za Vás poslat někdo jiný a obchodník musí mít jistotu. Navíc můžete chtít příjem na jiný účet.
Mám špatnou zkušenost se sen-deti. Kupoval jsem trampolínu, chtěli platbu předem. Tvrdili, že ji mají na skladě. Odeslal jsem 26.5. Po urgenci asi za týden řekli, že trampolínu pošlou. Pak že měli havárii a jestli chci zpět peníze nebo čekat na novou trampolínu. To už jsem tušil problémy. tak jsem chtěl zpět peníze. Po urgenci za týden se mně zeptali na číslo účtu (které už mají). Jsem zvědavý, jak to bude pokačovat dál.