Čtvrtý operátor může mít marketingové náklady na nule.
Stačí když si založí stránku na internetu a na ní opíše některou zahraniční nabídku. Tu stránku musí mít pořádně nadimenzovanou, na desetitisíce přístupů současně. Pak o té stránce řeknou jednomu člověku.
My už si to nějak řekneme! A stávajícím operátorům nepomůže ani rádobyvtipná celostátní kampaň!
Nejlepší reklama je totiž kvalitní produkt!
Dobrý den,
souhlasím. Navíc to je asi jedna z akcí, na které se výjimečně hodí udělat "nenápadný" humbug přes facebook a krátkodobý výsledek může být extrémně účinný.
Ivo Fišer
www.xphonet.com
Těžko říct, jestli Victorytel opravdu něco dělá a s kým jedná. Na rozdíl od stavu, který tu bude pravděpodobně za rok (po dokončení analýzy trhu a uložení opatření), dneska nemá páku přinutit některého z operátorů, aby mu poskytl velkoobchodní služby.
A protože Victorytel doteď nepředstavil konkrétní služby za konkrétní ceny a s konkrétními podmínkami, ani po dlouhodobých proklamacích, že to bude "brzy", už jim nikdo nevěří. Pokud přijdou s něčím konkurenceschopným, vítr se rozvíří sám.