Reklama sázkové kanceláře Sazka, v níž byl situován JAROMÍR JÁGR, tvář společnosti, do role SANTA KLAUSE, je neetická. Rozhodla o tom Rada pro reklamu (RPR), k níž podala stížnost konkurenční loterijní firma Sazka.
Díky za opravu ... Teď k samotné reklamě - a proč by se jako nemohl Santa Klaus proměnit v Jaromíra Jágra? Je to výchovné, děti aspoń vidí, že se za Santu může převléct kdokoliv a nemají mu hned všechno věřit a vodit ho do bytu - navíc tam otáčí cedulku "otevřeno" na "zavřeno", takže by těm dětem mohl třeba i něco udělat ... Jinak ale je to furt lepší, než když se promění Ivana Chýlková v Jana Krause...
Naprostý souhlas.. Nikdy ani vteřinu mi nevadily reklamy na dovolenou, auta, mobily a cokoli. Ale neustálé reklamy na vložky, pleny, zácpu a spol mi opravdu vadí. Mám pocit, že polovina reklamy je doslova o ,,hovnech" a to mi přijde hodně neetické... Když nemá zácpu paní nebo pomočování děda, tak tam prdí 20x denně do plen mimino... To už je snad fascinace hovny nebo co. To je furt. Nic jiného už z českých reklam pomalu neleze.