Jeden podobný projekt je také web http://www.cojedigitalnitelevize.cz/. Úžasně smotané páté přes deváté a jasné zaměření na prodej IPTV (tedy O2TV). Projekt se tváří jako nezávislý zdroj informací a rádce v oblasti digitální televize, ale ve skutečnosti je ten jen návod k tomu proč si pořídit placenou IPTV. Ani zmínka o tom že DVB-T a částečně i DVB-S je u nás bezplatná. A ani zmínka o tom, kdo to celé provozuje - což je podle novely Obchodního zákoníku už protiprávní Když se podíváte kdo za projektem stojí (http://www.nic.cz/whois/?d=cojedigitalnitelevize.cz), zjistíte že web je registrovaný na marketingovou agenturu Euro RSCG 4D (http://www.eurorscg4d.cz/), která má v referencích O2. Osobně si myslím, že je to hodně zavádějící a rozhodně ne v pořádku z pohledu etiky prodeje.
Podobných spotů a reklamních triků bude časem přibývat. Až lidi budou totálně dezinformovaní, búdou houfně navštěvovat televizní specializované prodejny a chodit sem na DigiZone. Ta doba příjde, zvyšte kapacitu serveru!
Tak ty "cojetdigitalnetelevize.cz" bych se nebal - dokud jsem tu adresu nevidel ve vasem prispevku, tak jsem netusil ze nejaka takova reklama na o2 existuej
Uf, co ma zase pani Buresova, ktera text spotu cte, spolecneho s jeho obsahem? Abyste nerekl, ze jen kritizuji, navrhuji lepsi: Spot O2TV v rozhlase straší lidi brzkým vypnutím analogu.
Dalo by se to pravdepodobne povazovat i za sireni poplasne zpravy, ale o to zrejme Telefonice nejvic jde (reklama zadarmo). Tudle!
Co ma spolecneho? Celkem nic, jen ze dostane zaplaceno z penez zblbnutych lidi. Vsak je jen dalsi v rade, podobne jako Vladimir Cech "jen" podepsal oblbujici dopisy o vyhrach Reader's Digest duchodcum.
Tak me napada, ze se O2, UPC a dalsim narame hodi zminovat konec pozemniho analogu, ale pomlcet o zacatku pozemniho digitalu. Je to dobre udelany, statni kampan musi rovnocene informovat o ostatnich digitlanich platformach. Naopak to ale neplati.