Moc nadšený tedy nejsem! Lidé si za tu dlouho dobu zvykli na cenu 200,-/měs. Nyní je to 400,-, neboť i když je to fakticky 330,-, neexistuje dobíjecí kupon v těchto hodnotách a tak zákazník musí dobít 400,-. I když mu budu vysvětlovat, že těch 70,-Kč mu na jeho účtu zůstává, lidem se to určitě líbit nebude!!! Zavazuje je to k dalším budoucím aktivitám a lidé jsou na to často hákliví! Mimo to je také nelogické nezařadit nejžádanější Eurosport do balíčku Sport. Další věc je to, že je veškeré balíčkování u Gitalu (tak jim říká většina lidí - protože češi jsou vesměs konzervativní a nemají rádi změny) je dosti nepřehledné. Zákazník se v tom bude tak šťourat a nebude vědět, co mu víc bude vyhovovat až uteče ke Skylinku. Ten mu navíc nabídne nejen výhodnější ceny, ale hlavně i velice žádanou Markízu, Doma a obě Jojky. Toto je můj názor člověka, který více jak dva roky prodává a dobíjí zákazníkům "Gital" kupony. Také chci říct, že nelobuji za Skylink či jiného poskytovatele, jen se snažím uvažovat jako můj zákazník.
Naprosto souhlasím je to tak na konkurenčním serveru se vedou poměrně zajímavé debaty,ale já mám také zkušenost,že vždy když nabízím v minulosti Géčko nebo Multi ,tak se mě lidi ptají na ten koncesionářský poplatek jestli ho budou platit k tomu balíčku dál?........no a většina lidí u toho skončí se slovy ale vždyť nám ty český stačí.No a jen k tomu Eurosportu podle mně nesouhlasil s tím že bude v tom odděleném balíčku,takže manažeři z CS linku jsou bez viny.
Ještě bych dodal, že tento systém předplatného znevýhodńuje kupóny a tudíž je to pomalu jejich konec, protože ti, co se v tom "jakš takš" vyznají využijí služeb svého účtu, Sipa ...., ti co se v tom nevyznají, tak zůstanou u základu a na placené se vykašlou.
Nicméně je to další volba, poznamenaná ovšem docela velkou složitostí!
Oba provozovatelé (CS Link i Skylink) už mě docela štvou svýma nabídkama zákazníkům před koncem předplatného (dopisy, složenky, telefóny ...), které jsem třeba já přesvědčil, aby si něco předplatili. Podruhé totiž příjde třeba už jen menší část a pro mne je zbytečné držet prachy v kupónech či na účtu provozovatele, nebo věnovat se zákazníkovi a pracně mu vysvětlovat jednotlivé nabídky (kór teď!). Tak z toho byl alespoń nějaký bakšiš. :)) Jejich počínání samozřejmě chápu, nicméně i oni by se měli zamyslet a chápat nás prodejce, kteří jsme v první línii!
Nadšený asi nebude nikdo,jelikož se jedná o významné zdražení s množstvím nepřehledných kombinací,které mi osobně nesedí.Zlaté Géčko.
Předpokládám bohužel s touto změnou adekvátní úbytek pravidelných abonentů.
Já jsem maximálně spokojen a nevadí si mi připlatit za Total. S1 a S2 mi na dlouhé zimní večery udělalo velkou radost. Pochopím ještě babičku s dědou, že kupují kupóny ale jinak v dnešní době nechápu jak může ještě někdo běhat po obchodech a shánět je... Jsou pohodlnější způsoby jak si dobít kredit.