Vlákno názorů k článku Satelitní přelaďování zákazníkům maximálně ulehčíme, slibuje šéf Skylinku od sasa alexandr - tak ja si myslim, ze kazdy slusny montaznik...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2012 22:00

    sasa alexandr
    tak ja si myslim, ze kazdy slusny montaznik umi se o sveho klienta postarat, pri instalaci ho seznamit s podminkami servisu/preladeni a tak nejak lidsky se s nim domluvit, pripadne ho to ladeni naucit...
  • 10. 1. 2012 23:13

    Radek Ambrož
    Tohle dnes poslal zákazníkům, zjednodušení jako hrom.....:
    Omlouváme se za nepohodlí, které Vám nutnost přeladění Vašeho satelitního přijímače přinesla. Bohužel Vám nejsme schopni na dálku pomoci a nemáme k dispozici více informací, než je uvedeno v této zprávě a na našich webových stránkách. Nedoporučujeme Vám proto s dotazy kontaktovat náš zákaznický servis, který je v současné době mimořádně přetížen. ***** PS: zavolejte montážníkovi, nadejte mu, že Vám nejde satelit, že je v záruce a že nic platit za naladění nebudete... a přejeme Vám skvělý den.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).