Satelitní služby Skylink a CS Link zvýší od února o několik korun servisní poplatek

30. 12. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ TABULKA – Provozovatel služeb, lucemburská skupina M7, už dostala v minulosti od regulátora ČTÚ několikamilionovou pokutu. Ten se však bránil tím, že firma nesídlí u nás a proti rozhodnutí se odvolal.

Servisní poplatek, který slouží především pro zajištění fungování zákaznické podpory satelitních služeb CS Link a Skylink, bude od února příštího roku vyšší. Provozovatel obou operátorů, lucemburská společnost M7 Group, se jeho cenu rozhodl od příštího roku, konkrétně od 1. února, zvýšit. Nová cena bude 33 korun/měsíc, doposud to bylo 29 korun. Cena servisního poplatku se tak zvýší o čtyři koruny. Servisní poplatek se ale navyšuje pouze v České republice, na Slovensku bude měsíční výše stále 1,20 €.

ČTĚTE TAKÉ: Skylink zařadil do nabídky MTV Europe, MTV Czech na závěr roku skončí

Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu, uvedl provozovatel služeb a dodal: Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění, pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Stejnou cenu, jako při pravidelné měsíční platbě, uhradí zákazníci při platbě na 24 měsíců. V ceně servisního poplatku jsou také zohledněny výdaje související s nezaplacením servisního poplatku.

KL nominace 25

ČTĚTE TAKÉ: ČTÚ uložil Skylinku a CS Linku pokuty v celkové výši 15 milionů za klamání zákazníků

Za zmínku stojí uvést fakt, že začátkem letošního roku udělil Český telekomunikační úřad (ČTÚ) provozovateli CS Linku a Skylinku pětimilionovou pokutu za klamavou reklamu, v níž loni na jaře lákal zákazníky na bezplatné programové nabídky Gratis a Free. V době vysílání těchto reklam už ale věděl, že od září 2012 zavede pro všechny zákazníky právě tzv. servisní poplatek ve výši 29 korun měsíčně, který se týkal i odběratelů balíčků Gratis a Free. Dalších 10 milionů korun pak měla firma zaplatit za to, že včas neinformovala o změnách smluvních podmínek pro zákazníky. Provozovatel služeb se tehdy rozhodl odvolat a řešit záležitost soudně. Firma totiž nesídlí v České republice ani na Slovensku.

Widget obrázku #157933 (přidáno skriptem)
Tabulku lze zvětšit

Autor: M7 Group

Tabulku lze zvětšit

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).