Můžete hádat Ivane Martinče. Pokud si myslíte, že nevíme, kdo je pod onou skrytou identitou Jan Man, Jaivan, Dropout apod., tak nás podceňujete. Teď už to ví i čtenáři. Je mi vás opravdu líto. Určitě máte v Kolíně nějakého doktora, který by vám doporučil způsob léčby.
zadne koule, zkusenost s nizkorozpoctovymi spolecnostmi. Tam se hraje na notu jake procento uzivatelu se jeste vyplati ztratit. A od tech to bohuzel odserou prodejci.
No u DIGI je skoro všechno problém, kromě výborné ceny za progr.nabídku. (stále problémy s dodávkou zboží, absolutně žádná technická podpora ve vedení v Brně, žádné tiskové zprávy (když se zařadí nový program, zjistíme to až od diskutujících z parabola.cz, atd.)Problémy při výměně karet budou zcela jistě!
Pravdepodobně téměř jistě dopisovatel odpověď nezná. Stejně jako ji neznal ve chvíli, kdy tuto aktualitu tvořil. On totiž žádný takový problém nenastane. Ale to dopisovatel není schopen posoudit, neboť je této problematiky neznalý. Ale to mu, jak vidno, nebrání podobné nesmysly psát i nadále. U něho nic neobvyklého. Největší ostuda mezi zdejšími dopisovateli.
Pane Poláku, jste jistě kabrňák na všelicos, je dobré, že to čtenáři vědí, co tak se vyjádřit ke svému tvrzení v aktualitě a věnovat se tedy tématu? Nebo nevíte, co jste napsal? Prosím, máte prostor.
Příspěvek výše byl ode mně, zapoměl jsem vepsat přezdívku. Asi se budu muset opět zaregistrovat, aby se to nestávalo.
Tedy ještě jednou jasně a stručně zopakuji otázku, která vyvstává na základě Vašeho tvrzení:
Objasněte nám, proč by měl nastat problém (a jaký) při výměně karet?
Problém s párováním by mne také celkem zajímal, předem děkuji za odpověď. Vyměnit 250 tis.abonentům DIGI TV jejich karty za nové by byl opravdu neřešitelný problém. (To není jako když se svolává pár set vozidel do servisu, protože vyšla nóta k nějaké opravě či výměně.)
Přesně tak, jak píšete, naprosto jasně specifikovaná databáze ID Box a ID karet je v rukou providera. Ale pan redaktor má informace, že nastane problém. Jaký, ale není schopen definovat. Proč asi?
Ono asi nejde jen o definici všech možných problémů. U 1/4 milionů abonentů znamená výměna karet perfektní souhru mnoha lidí a institucí. Také nebude zadarmo. Ruku na srdce, Vy si snad nedokážete představit jediný problém a nebo jste přesvědčen a máte informace, že žádný problém nemůže nastat?
Podle příspěvku pana Rácze z 10:26, si za určitých očekávání už myslí něco jiného. Já spíše tuším za jeho názorem obavu z toho, že by se jeho zákazníci, kterým zprostředkoval soupravu od Digi TV, obraceli přímo na něj a on by musel část svého pracovního času věnovat této akci. Ale tak to snad Digi TV řešit opravdu nebude.
Ale to víte, že problém párování karty s přijímačem, je problém technický. Pokoušíte se mi podsunout (jako nezřídka kdy) něco, co jsem neřekl, jen Vy si to tak účelově vyložil.
Tedy ještě jednou napíši mou první otázku, kterou jsem otvíral tuto diskusi, aby bylo i Vám jasné, na co se ptám:
Píšete: "Zde by ale nastal problém, protože každá karta je pevně „svázána“ s jediným přijímačem."
Vy tvrdíte, že by nastal problém. Objasněte nám tedy, proč by šlo o problém?
Ve větě :"Zde by ale nastal problém, protože každá karta je pevně „svázána“ s jediným přijímačem.", při vší vůli, slovo "technický" nevidím. Proto asi pane Dropoute vidíte "trávu růst" a nebo při Vaší dokonalosti perfektně domýšlíte u druhých nenapsané propojení mezi myšlenkou a napsaným textem. Nebo by to mohl být technický problém se zasíláním do správných rukou, na poště Vám asi kartu nevymění. Raději toho nechte!
Omlouvám se za svůj názor (nejsem majitelem párované karty), ale také se domnívám, že generální výměnu všech karet by musel provést ve své režii přímo centrální orgán společnosti Digi TV. Ten by měl registrovat jedinečná čísla jím distribuovaných STB a i párovaných karet. Technicky by to tedy neměl být problém, ale podle zkušeností jiných s Digi TV, by realizace výměn karet nemusela být zcela hladká.
To víte, že problémy nastanou. Administrativní především. Ale to není ten problém, o kterém redaktor píše, na ten technický s párovanými kartami - a na ten se já ptám.