Včera celý svět zajímalo jedno - situace na Ukrajině. Oni to zařadili na konec v jedné reportáži. Vláďo, tohle nejsou zprávy a na to se ti každej vykašle. Buď to nazvi spotřebitelskej magazín, což před pár lety měla udělat i Prima (doufám, že už to zlepšili, nevím, od tý doby co tam je Hauptfógl to odmítám zapnout), a nebo vysílej normální zprávy. Těchhle rad pro důchodce, chudé lidi apod. je už plno na ostatních komerčních TV. To je na nic, bohužel se musíme smířit s tím, že jediné normální zprávy u nás jsou Události, které už jsou tak rok jediné, které zapnu, když zprávy sleduju. Přitom i komerční tv může dělat kvalitní zprávy, i když pochopitelně trochu jednodušší formou a s výraznější grafikou a vysvětlováním pro lepší pochopení běžného diváka.
Prosím tě mlč. Vysvětlovat se musí vždy a všude. Pokud hodíš zprávu o ekonomice, tak na veřejnoprávní tv mohou přejít rovnou k věci, na komerční musí nejdřív jednodušší diváky dostat do situace, aby věděli o čem se mluví. K tomu slouží všechny grafické mapky, nebo i to když moderátor stojí u dotykové obrazovky. Komerční zprávy vždycky musí danou situaci objasňovat víc polopaticky, protože jejich diváci jsou jiní. Meleš tu bláboly akorát.