Vlákno názorů k článku Schváleno, Rockaway může převzít Heureku. Je tam však pár ale od Petr - Proč se tak moc řeší Heureka.cz a provázanost...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2016 19:27

    Petr (neregistrovaný)

    Proč se tak moc řeší Heureka.cz a provázanost slevového portálu Slevomat.cz a agregátoru Skrz.cz nevadí nikomu? Přitom toto spojení reálně zlikvidovalo desítky slevových portálů (tedy "zkonsolidovalo trh", jak se vyjádřil pan Kováčik). Nebo je v něčem rozdíl? Také by si to zasloužilo článek.

  • 20. 5. 2016 21:42

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    provázání byli od začátku, ale skrz postupovalo shodně jako heureka, chtělo informace o naprosto všech objednávkách, které sleváč udělal, neměl to podmíněné programem "ověřeno zákazníky", ale vydával svoje statistiky prodejů a když neměl všechna čísla, daný portál se propadl klidně mimo žebříček.

    Každopádně si nemyslím, že trh zvyklidovali, slevomat byl od začátku velice silný, jeho marketing byl účinný a služby zákazníkům vždy o krok napřed, lokty měl ostré jako všichni ostatní.

    Vždyť několik let byla první trojka sleváčů majetkově provázaná a zabírala 80 % trhu.

  • 23. 5. 2016 10:56

    * (neregistrovaný)

    Jistě že zlikvidovali, stačilo třeba přestat poskytovat datový feed ostatním srovnávačům ze slevomatu a vykupta - kromě skrzu samozřejmě :) Ono i ta narušená rovnováha na trhu srovnávačů celkem zajímavě přispěla k totalnímu monopolu.

    Slevový trh tímto také prakticky zničila, protože bez skrzu nový server už jen těžko vyroste a pokud půjde s ním, tak současně tím vzniká stejná paralela jako alza/heuréka. To stejné platí i pro ty, kteří tam stále inzerují - už pro ně neexistuje možnost vystoupit, což jen dále křiví celý tento kolotoč.

    A je myslím jasné, že kluci ušatí dávno vědí, proč je pro ně prakticky nutnost se orientovat na eshopy a řetězce - protože slevový trh je už tak kanibalizovaný, že by za chvíli agregovali už jenom sami sebe :)

    Roste tu další hydra, které ostatní zatím rádi krmi hlavy, ale pak můžou také asi očekávat podobný scénář..

  • 24. 5. 2016 11:35

    Tomáš2 (neregistrovaný)

    spíš bych řekl, že nový sleváč vyroste těžko ne jen kvůli skrzu, ale kvůli tomu, že všichni mají už několik let to stejné a kvalita služeb jde razantně dolu, vůbec způsob odbavování, záruk, popisů je nesrovnatelný.

    Pořád tady je malý prostor pro oborové a lokální sleváče, ty skrz nepotřebuji.

    Ano, je tady obrovské riziko, že tohle celé dost zdegraduje český trh eshopů. Nejsem zastánce žádný srovnávačů a nelíbí se mi, jediný kdo na tom vydělává je vždy srovnávač, eshopy umělě snižují cenu, aby byly vidět a narazí si dopravu nebo pojištění, zaplatí to zase jen zákazník.

  • 25. 5. 2016 13:46

    * (neregistrovaný)

    Ad nový sleváč: že se uživí to asi ano, ale už těžko vyroste do zajímavé velikosti - o což v asi podnikání jde. Navíc trh už dávno ukázal, že čistě lokální nebo oborový server bude vždy příliš malý na to, aby mohl pořádně fungovat a konkurovat ostatním, to prostě bez objemu nijak neutáhnete. Proto prakticky všechny oborové a lokální už dávno zmizely, čest cca dvěma polomrtvým vyjímkám :)

    A proto vám ty tisíce relativně levných návštěvníků ze skrzu budou opravdu chybět, problém je v tom, že díky neexistující srovnatelné konkurenci se tím už zase krmí ta hydra.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).