to by byl můj ideál a nebral bych ohled na jakéhokoliv výrobce, prodejce, inzertní firmu i jejich Sdružení. Televizní reklamu bych 100% respektoval pouze ve speciálních, předem avízovaných časech, zásadně ne v rámci jiného pořadu a s vyrovnanou úrovní zvuku. Potom bych to i já chápal jako službu pro zákazníka a možnost prezentace pro výrobce a obchodníky. Takto formulovaná pravidla bych trpěl i na veřejnoprávných kanálech.
TV reklama se totiž vnucuje naprosto nechtěně a vlezle. V novinách mohu inzertní stránku přeskočit, leták ze schránky zahodit, ale pro ochranu v TV musím použít DO a kanál přepnout, zvuk zeslabit a to vše po skončení reklamního bloku zase obnovit. Ať tedy ono avízované Sdružení také definuje nějaké přijatelné chování svých členů s ohledem na zájem zákazníků a za to vše nechť lobuje v prdlamentu.
To z toho téměř 10 miliardového koláče televizních reklam má vstřebat většinu Nova a její američtí vlastnicí si pak příjdou na velmi zajímavý zisk, z kterého po zdanění v USA bude americká vláda financovat výstavbu a provoz radaru v České republice????Bylo by vhodnější, kdyby část tohoto koláče vstřebala Česká televize a věnovala ho třeba na podporu české kinematografie...