O jaké době hovoříte? Před dvaceti lety jistě dialery nebyly:-). Nicméně problém, o kterém tu hovoříme, existuje cca 5let - zhruba před dvěma lety z toho začal Telecom dělat mediální kauzu (poukazuje přitom velmi nenápadně na AO jakožto původce všeho dial up zla - projděte si tiskové zprávy z té doby - předtím, když na to poukazovali zákazníci a novináři a také AO, tak se tvářil, že žádný problém není. Jakmile mu ale z toho přestali téct peníze, najednou otočil...nemějme tak krátkou paměť, to se nevyplácí.
Možná máte špatnou paměť, ale předtím problémy s dialery jednoduše nebyli.
1/ Technologie nebyla
2/ Telekomunikační operátoři neumožňovali klientům podvodné jednání.
Při vší úctě k zajímavému článku Vám musím vytknout jednu "drobnost" - když už hovoříte o "nevinnosti" Českého Telekomu, máte sice pravdu, pokud jde o momentální stav a o hledisko řekněme čistě právní (z hlediska českého práva).
Zřejmě ale tak, jako mnoho z nás máte špatnou paměť - když totiž Telecom ještě před nedávnou dobou měl v rukou dominantní část tohoto segmentu, na nějaké iniciativy a informování laické veřejnosti z vysoka s..., tedy chci říct že to opomíjel;-). Teprve až když mu začali AO přebírat čím dál tím větší kus tohoto velmi lukrativního koláče, najednou se ozval Telecom a započal toto téma masivně medializovat - jistě se tak stalo jen čirou náhodou a z vrozeného altruismu žlutého bratra:-). Nicméně si myslím, že tuto podivnost jste v rámci objektivity zmínit v článku měl, pak totiž zejména v první části dostává Váš článek nepříliš objektivní pachuť.