Podíval jsem se na ty portály. Všichni někoho doporučují. Nechci být moc kritický, ale když někoho doporučuji, tak většinou proto, že mi za to neplatí.
Když se jedná o reklamu, tak ať to laskavě napíšou. Jako například na google, prostě napsat reklama či sponzor. Hračičky se slovíčky doporučuji a zajímavý odkaz, to je směšné.
Navíc pokud mi tedy "doporučí" někoho špatného, jak jim potom můžu věřit? Prodejce tedy potom schazuje nejen sebe, ale i portál, vždyť oni ho doporučili, ne?
Až teď jsem v tom článku p.Hlavenky zjistil potěšující věc, že má americký protimonoplní úřad stejný názor jako my :-)
Nezbývá než čekat, kdy se svými návštěvníky začnou i české portály jednat solidně ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).