Až teď jsem v tom článku p.Hlavenky zjistil potěšující věc, že má americký protimonoplní úřad stejný názor jako my :-)
Nezbývá než čekat, kdy se svými návštěvníky začnou i české portály jednat solidně ...
Podíval jsem se na ty portály. Všichni někoho doporučují. Nechci být moc kritický, ale když někoho doporučuji, tak většinou proto, že mi za to neplatí.
Když se jedná o reklamu, tak ať to laskavě napíšou. Jako například na google, prostě napsat reklama či sponzor. Hračičky se slovíčky doporučuji a zajímavý odkaz, to je směšné.
Navíc pokud mi tedy "doporučí" někoho špatného, jak jim potom můžu věřit? Prodejce tedy potom schazuje nejen sebe, ale i portál, vždyť oni ho doporučili, ne?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).