Ano, také máte bohužel pravdu, takové objednání si této služby (zoptimalizování webu pro vyhledávače) u odborne firmy může být dokonce dražší než zvýhodnění na portále, takže pořád platí že peníze jsou to nejdůležitější :-(
A malý pekař výborných housek tak navždy zůstane malým, protože maká od rána do večera a nemá čas se sám hrabat v PC nebo na Internetu. Protože je také slušný živnostník a hodný na místní lidi, nasadil přimeřené ceny a na žádného internetového specialistu si nikdy nevydělá ...
Ale no tak, a jaky je rozdil mezi tim, kdyz si to nekdo zaplati a kdyz nekdo "umi umistit odkaz" - vid ani tam neznamena, ze ten web (prodejce) bude nejlepsi - spise naopak si myslim, ze "zaplaceni" je RELEVANTNEJSI! - kdyz budu prodavat housky, tak asi nebudu umet stranku optimalizovat tak, aby byl muj obchod jako prvni ve vyhledavacich! (a presto muzu pect ty nejchutnejsi a nejlepsi housky v cele republice!)
Byl u mne dealer firmy zastupující komerční aktivity Seznam.cz a nabídl naší firmě prý nejvhodnější slovo "mobily". Jen díky tomu že jsem ho dotlačil k předvedení statistik slova "mobil" jsem zjistil, že jednotné číslo je používáno více než 3x oproti množnému!
Měl jste vidět, jak se ten dealer tvářil překvapeně - nevěděl jsem jestli je tak šikovný a přetvařuje se, nebo tak hloupý, že nemá seznam nejpoužívanějších slov v oborech, kde v článku zmíněný produkt nabízí.
Z hlediska obchodníka se mi tento způsob upřednosťování pochopitelně zamlouvá, ale co chudáci nezkušení návštěvníci Internetu? Ty v životě nenapadne, že si neklikli na web nejlepší nebo nejnavštěvovanější v daném oboru (dle pozice ve vyhledávači nebo nekorektního slůvka "Doporučujeme"), ale na někoho kdo má dost peněz na to si příslušné pozice předplatit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).