Vlákno názorů k článku Search engine marketing v zóně .cz od Otto Kočí - Je zajímavé se po 2 letech ohlédnout zpět...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2004 22:59

    Otto Kočí (neregistrovaný)
    Je zajímavé se po 2 letech ohlédnout zpět na celý text. Myslím, že i když dnes je celý Internet jinde, existují příklady nejen z českého prostředí (Seznam, Atlas, Centrum), ale především zahraničního (Google), které ukazují, že Search Engine Marketing je správná cesta internetového reklamy ...

    Vaší poznámce "zvláště když vyhledávač skoro rok nepracuje korektně" se přiznám nerozumím, pokud Vám mohu pomoci, napište mi prosím problém na: otto.koci@firma.seznam.cz
  • 16. 4. 2004 2:03

    Aleš Nezval (neregistrovaný)
    S odstupem času lze konstatovat, že pan Kočí si stojí za svým, neboť podobnými teoriemi zásobuje budoucí marketingové poradce Seznamu dodnes. Má to však háček. Většina populace není ještě v tomto typu reklamy dostatečně vzdělaná, a když se někdo nechá "ukecat" na placený odkaz, je potom dost zklamán, zvláště když vyhledávač skoro rok nepracuje korektně. Všiml jste si pane Kočí, jak se v Seznamu špatně vyhledává od té doby, co jste rozjeli jeho tzv. novou verzi? Já osobně již skoro rok raději používám Google.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).