Na množné číslo, které použil šéf T-Mobilu, týkající se osudů nově vznikajících celoplošných digitálních TV přišel jak? To mi něco uniklo? Pokud měl na mysli šíření přes satelity, tam jsou celoplošné i ty nejslabší. Nebo mezi digitálně startující zařadil i třeba Nova Cinema, Prima 2, či TV Barrandov? Téměř "celoplošné" pokrytí budou mít jen MUXy 1 a 2. A tam jsou karty přece už předem rozdány. Proto krize zasáhne všechny, přinejmenším komerční TV. Pokud budou muset radikálně šetřit i inzerenti, možná je naláká levnější reklama na Barrandovu, když Nově Cinema bude stačit 1 až 2% sledovanost. Pokrytí Primy se bude v MUXu 2 absolutně zvyšovat a tak jen vlajkové Novy se citelně dotknou úsporná opatření a skončí pro ni ty léta trvající hody. Pokud se šetření projeví i na úrovni její programové skladby, budou to mít zase její konkurenti o to snazší, při porcování toho hubenějšího reklamního koláče. Nad kým tedy dopředu pan Mahler láme hůl?
Hlavně, že naši operátoři jsou ukázkou efektivně pracujících firem. Stačí se podívat na poměr zisků na člověka u nás a v zahraničí a spočítat si kolik dávají firmy investují do nového vybavení v zahraničí a u nás (nula nula nic).
(ne) Vážený,(ne) Milý pane Rolande Máhlere: Zamyslete se nejdříve sami nad sebou,hlavně vy a vaše oddělení.Co platy a reklamní,propagační,promotion oddělení.Místo zbytečného mrhání peněz do reklamy,investujte do sítě.UMTS,3 G síť má zpoždění.Co se týče cen SMSek,volání,MMSek to je pakatel.Ta BTSka někde stojí (pozemek,podzemka /metro/,vozový park,technika,elektronika a následný provoz,údržba.Ceny SMSek,MMSek a volání je pakatel.T-Mobile,Vodafone...nespravují jednu BTSku,ale tisíce BTSek.Spíše by se měl zamyslet ČTÚ a Rada Rozhlas&Televize.Nestačil by jeden vysílač rozhlasovým,televizím stanicím místo hafo dokrývačů ? Za dalši,nešlo by o 1/2 stenčit prodlevy při zpuštění digitálního vysílání místo šesti měsíců na jeden až maximálně tři měsíce ? Kdo chce digitální vysílání,tak už je připraven.