Hlavně, že naši operátoři jsou ukázkou efektivně pracujících firem. Stačí se podívat na poměr zisků na člověka u nás a v zahraničí a spočítat si kolik dávají firmy investují do nového vybavení v zahraničí a u nás (nula nula nic).
Na množné číslo, které použil šéf T-Mobilu, týkající se osudů nově vznikajících celoplošných digitálních TV přišel jak? To mi něco uniklo? Pokud měl na mysli šíření přes satelity, tam jsou celoplošné i ty nejslabší. Nebo mezi digitálně startující zařadil i třeba Nova Cinema, Prima 2, či TV Barrandov? Téměř "celoplošné" pokrytí budou mít jen MUXy 1 a 2. A tam jsou karty přece už předem rozdány. Proto krize zasáhne všechny, přinejmenším komerční TV. Pokud budou muset radikálně šetřit i inzerenti, možná je naláká levnější reklama na Barrandovu, když Nově Cinema bude stačit 1 až 2% sledovanost. Pokrytí Primy se bude v MUXu 2 absolutně zvyšovat a tak jen vlajkové Novy se citelně dotknou úsporná opatření a skončí pro ni ty léta trvající hody. Pokud se šetření projeví i na úrovni její programové skladby, budou to mít zase její konkurenti o to snazší, při porcování toho hubenějšího reklamního koláče. Nad kým tedy dopředu pan Mahler láme hůl?
(ne) Vážený,(ne) Milý pane Rolande Máhlere: Zamyslete se nejdříve sami nad sebou,hlavně vy a vaše oddělení.Co platy a reklamní,propagační,promotion oddělení.Místo zbytečného mrhání peněz do reklamy,investujte do sítě.UMTS,3 G síť má zpoždění.Co se týče cen SMSek,volání,MMSek to je pakatel.Ta BTSka někde stojí (pozemek,podzemka /metro/,vozový park,technika,elektronika a následný provoz,údržba.Ceny SMSek,MMSek a volání je pakatel.T-Mobile,Vodafone...nespravují jednu BTSku,ale tisíce BTSek.Spíše by se měl zamyslet ČTÚ a Rada Rozhlas&Televize.Nestačil by jeden vysílač rozhlasovým,televizím stanicím místo hafo dokrývačů ? Za dalši,nešlo by o 1/2 stenčit prodlevy při zpuštění digitálního vysílání místo šesti měsíců na jeden až maximálně tři měsíce ? Kdo chce digitální vysílání,tak už je připraven.