Na množné číslo, které použil šéf T-Mobilu, týkající se osudů nově vznikajících celoplošných digitálních TV přišel jak? To mi něco uniklo? Pokud měl na mysli šíření přes satelity, tam jsou celoplošné i ty nejslabší. Nebo mezi digitálně startující zařadil i třeba Nova Cinema, Prima 2, či TV Barrandov? Téměř "celoplošné" pokrytí budou mít jen MUXy 1 a 2. A tam jsou karty přece už předem rozdány. Proto krize zasáhne všechny, přinejmenším komerční TV. Pokud budou muset radikálně šetřit i inzerenti, možná je naláká levnější reklama na Barrandovu, když Nově Cinema bude stačit 1 až 2% sledovanost. Pokrytí Primy se bude v MUXu 2 absolutně zvyšovat a tak jen vlajkové Novy se citelně dotknou úsporná opatření a skončí pro ni ty léta trvající hody. Pokud se šetření projeví i na úrovni její programové skladby, budou to mít zase její konkurenti o to snazší, při porcování toho hubenějšího reklamního koláče. Nad kým tedy dopředu pan Mahler láme hůl?