Zeny 50+ (a dokonce i 60+) maji penez, to byste se divil. A hlavne jsou vyrazne ovlivnitelnejsi reklamou nez ta skupina 15-30.
Cilovou skupinou je v podstate uplne kazdy, kazdy musi neco kupovat. A o to, jestli si "franta vodvedle" koupi branik nebo gambace a stara blazkova vizir nebo ariel, se vede zatracene tezky souboj. Jiste, pokud berete produkty typu mobil nebo auto, asi se v telenovelach nechytnete, ale je porad jeste spousta jinych produktu pro ty vhodne cilove skupiny, nemyslite?
Mimochodem, delat reklamu na auto v televizi jsou podle meho soukromeho nazoru skoro vyhozene penize. Mozna jeste na nejaka ultra levna (akcni, pro siroke masy), ale jinak to patri spis do casopisu (krome panskych magazinu i do specialu o pocitacich ci elektronice, atd.). Inzerent musi predevsim myslet.
Jenže ta skupina nemá peníze pro ty kteří si tam dávájí reklamu. V těch novinách to bylo velice obšírně řešeno , prostě společensky taktně blabla okecáno a hnusně stručně ...o zákazníky není zájem je zájem o jejich peníze..
Naco bude reklamní agentůře, že na to "stará blašková a franta vodvedle" kouká když nejsou cílovou skupinu.
To mám nejradši, ještě ani nezačali vysílat z Bukovky a už takhle chytračej. Ono jim to začne vadit až se bude náskok pokrytí ČT zvyšovat. Už ted' maj náskok a po Krašovu ještě víc. Jen tak dál, ono je to začne snad brzy hryzat. Ty roupy je pak přejdou, ha ha.
Uvidime. Zalezi hodne na tom, o kolik levnejsi a lepsi pokryti budou diky novele realne pozadovat oproti konkurenci. Usetrene penize pak mohou pochopitelne venovat na dobre znamou upoutavkovou masaz. Jednim z hlavnich kamenu uspechu Novy je, krome bezkonkurencniho pokryti, upoutavkova smrst (tj. reklama sama na sebe, resp. na sve porady a protagonisty) vkladana nejen mezi reklamni bloky, ale i do poradu samotnych (typicky do TN). To, ze tento model nezvlada sporadicky pokryta Prima, jeste neznamena, ze by podobnou strategii nemohla pochopit a uspesne realizovat jina komercni stanice se srovnatelnym pokrytim.
Myslim, ze cilova skupina zeny 50 let je take extremne zajimava. Navic nebyva tak preletava (kdyz uz se chytne, diva se na tu blbost az do konce) a od televize malokdy utika do divadel, kin ci hospod :).
David Rácz / www.digitálníChodsko.cz (neregistrovaný)
Jisté je, že i po několika letech souběhu nových TV stanic s NOVOU (a jejími odnožemi "Cinema atd.")bude mít NOVA stále nejvíce spokojených diváků. Je tu prostě už hodně zakořeněná a stává se pomalu a nepřímo kultem. Toto Dvořáka tak trochu hřeje u srdce a my s tím stejně nic nenaděláme. Nezbyde nám než zde "prudit" a jít po cestě, kterou staví NOVA. I když miluju naučné nezávislé dokumenty na Zone Reality, Discovery, Nat.Geo nebo na Spektrumu, drtivá většina ostatních členů rodiny vyhledává komerční "jistotu" NOVY a ta se tím pádem objevuje na naší obrazovce nejvíce. Myslím si, že podobné je to i jinde. Celkem jsem užasl na slovy Dvořáka v dnešních Lidovkách, kde píše, že diváci neprahnou po nových TV stanicích, ale po lepší kvalitě obrazu (reklama na připravované změny na NOVĚ) Je pravda, že tato slova mě rozhodila a začal jsem trochu znejistit, zda je to tak jak říká, nebo ne. Toto se mu povedlo. Všechno ostatně ukáže až čas, jsme svědky něčeho unikátního a jednou se tomu možná budeme divit, nebo se smát. Čili to, že je NOVA ve střední Evropě jednička je bohužel velká pravda, ale to, že utratí 600mil.Kč za nové studio, místo aby zaplatila a zahájila v DVB-T na Ústecku - toto jim nikdy neodpustím, toto je jizva, kterou make-upem nazamaskují nikdy.
Jako komerční stanice si Nova nemůže dovolit svévolný pokles sledovanosti. Až budou další komerční stanice v DVB-T, jistě svou pozici správně posoudí a dohodne se třeba s čertem, na to bych vzal jed. Ale aby to bylo co nejpozději, je ochotna udělat cokoliv. A když bude nejhůře, klidně se majitelé vrhnou třeba na ropu a nebo jiný lukrativní kšeft. Jim o českého diváka nejde, ten je jim ukradený.
Uprk k dvb-s si nova s primou primo vykoledovala svoji neucasti v MUXu A. Nechce nam tvrdit snad,ze cra site nestavi ? Nova se nedokazala dohodnout na vysilani z bh ani po nekolika mesicich a jak to tak vypada ani zadna dohoda asi nebude(neverim ani ,ze by se z bh vysilalo k 1.1.2008)
Možná brečí televize, ale přání a skutečnost neovlivní u mladých asi žádný druh pořadu, žádná stanice, ani když se bude vysílat z vesmíru. Čili labutí píseň všech TV. Lukrativní zákazníci neodcházejí od TV k její satelitní formě, ale k úplně jinému druhu zábavy a povyražení. A je to možná obecně vlastně dobře. K aktivní činnosti totiž TV nikoho nenutí, kromě volání na drahá telefonní čísla. Naopak za potěšující považuji, že značná část diváků by si raději nechala zvýšit koncesionářské poplatky při skutečném zrušení reklam. Smůlu potom budou mít ty komerční TV, které své reklamní bloky mají přerušované krátkými ukázkami z filmů nebo seriálů.
aby lidé neutíkali k satelitu.... pozdě, nejvíce lukrativní zakazníci odejdou protože v DVB-T nebude to co chtějí. To že se postaví sítě a napní odpadním obsahem nic nezmůže.
Nedávno jsem četl jak brečí televize, že nemají zakazníky které chtějí(potřebují), pro inzerenty je prý zajímavá skupina dejme to mu 15-30let bez rozdílu pohlaví , bohužel pruměrným divákem v ČR je prý žena ve věku 50. takže..... je to ladutí píseň zemských TV?
A co má bejt? Tak utečou lidi k DVB-S, jedině dobře! Ty se akorát Dvořáku bojíš, že když utečou k DVB-S, tak budou mít na výběr víc programů a na ten tvuj ubohej pouliční gynekologicko-růžově-pojištěný program nikdo ani nevzdechne.
bylo by dobré aby gital i trade vrátili lidem pplatky za novu, tuto ztrušili v sat. nabídce a tv nova jistě ihned zahájí free vysílání svých programů v hdtv na vlastní náklady
Operatori by uz davno meli site postavene, nebyt neustalych obstrukci, zalob a "direct lobbingu" TV Nova. To vsechno je proste jedna velka fales a pokrytectvi. Jako kdyz vam nekdo podrazi nohu a jakmile vstanete, oklepete se a vyrazite ke svemu cili, onen dobrak Vam da na cestu jeste dobrou radu, "priteli, ale pospeste si, abyste to stihl, a mel byste se prevlect, takhle neudelate moc dobry dojem". Tak tak nejak to vidim. Proste typicky novacky manipulacni cesnek z nevymachanych ust pana Dvoraka.
Mám pocit, že Potůček a Jan Man jsou bratři, ne-li jedna osoba. Potůček pořád taky vysedává na internetu celý den, časový rozestup (reakční čas) mezi příspěvkem a smazáním pana Ŕíčky Potůčka je obdivuhodně krátký a minimální.