Kravina, Dvořákovi přibyla konkurence, ubývá platících klientů, tak kváká něco o reklamě v ČT, za všechno může ČT ... na svou neschopnost zapomíná. Nova je pro normálního člověka nesledovatelná.
Dvořák by nejradši všechno zadarmo, nebo lépe kdyby konces. poplatky tekly jemu. Např. propagaci digitalizace chtěl svého času také financovat ze státního ... Nova je nej vyžírka (10mld), lžou až se jim od huby práší, co kdyby řekl po pravdě, kam výnosy z omezeného procenta reklamy na ČT plynou, že propagují digitalizaci (a tedy i je), kterou tady Nova léta bojkotuje!!
Z výštěku Dvořáka se mi vždy zvedne tep.
Starost o vznik nových digitálních stanic je až dojemná. Te hňup si snad myslí, že všichni ztratili paměť. Kdo asi v roce 2006 uplatil Městský soud, aby jim zrušil tehdy ještě nadějně realizovatelné (finovancovatelné) licence? Jsem si jist, že rozhodnutí o ponechání reklamy na ČT je jen důsledek obstrukcí Novy a Primy, které trh s TV reklamou zabetonovaly tak, že reálně hrozily kartelové dohody a růst ceny reklamy nade všechny meze. Jo, kdo s čím zachází...
Jo, a další side efect, který Nova teď za svůj antidigitalizační boj sklízí je ten, že díky neustálému zdržování pozemní digitalizace Nově už hezkých pár měsíců utíkají statisíce diváků, kteří nevydrželi být bez nových stanic, na satelit. V Nově prostě vůbec neumějí přemýšlet dopředu. Je to banda extrémně přeplacených myšlenkově stagnujících tupců a Dvořák je z nich ten nejtupější.
No právě. Jen mě fascinuje, jak si může pan Dvořák myslet, že mu tyhle pokrytecké kecy vůbec ještě někdo uvěří. Ego těchhle "pánů zeměkoule" (ať už je to Dvořák, Roman, Paroubek nebo Rath) je prostě neuvěřitelné...
Nejlépe zrušit na ČT reklamu co nejdříve a zrušit koncese. S reklamou nás diváky ČT podvedla :-( a je vidět že s tím podvodem chce pokračovat ... je tedy VEŘEJNOPRÁVNÍ?
Je to spíš naopak jasný úmysl zdržovat nástup konkurence co nejvíce to jde a co nejdéle si držet koláč pro sebe. Tohle prohlášení o ubírání peněz malým je jen pokerová tvář. Ve skutečnosti se jedná hlavně o Novu a její reklamní podíly. Útěk menšího počtu diváků ne neodvratný s tím určitě počítají, ale jde jen otázku kdy. Případ roku 2006 je znám, Nova si vymohla i v raných fázích přípravy TTP posunout vypnutí analogu z října 2010 na listopad 2011. Dává jim to prostě další čas k dobru na výsluní.
existence povinně placené TV a k tomu i deformující trh ničí konkurenceschopné prostředí. Takto koncipovaná ČT je zaopatřovnou nacuclých kamarádů a zamezuje vzniku dalších televizí.
Nesouhlasím s názorem pana Dvořáka. Podle mého názoru je televizí již dnes přebytek. Jestliže dnes běží stále dokola pár filmů na stávajících stanicích, při dalším zvýšení počtu televizí by se termíny repríz pouze zkrátily - až do úlného znechucení. Mládež již dnes dává přednost internetu, kde si snadno stahuje filmy. Je sakra rozdíl mezi snahou ČT o urychlení digitalizace a podporou vlastní české dramatické tvorby a snahou Novy se vézt na plánu digitalizace. Ke cti Novy slouží naopak její snaha o rozvoj HD vysílání. Názor pana Janečka se mi jeví jako rozumný a prospěšný, když peníze z reklam na ČT půjdou mimo ČT na techniku a podporu tvorby.