To se musi vsechny diskuze pod clanky SEO zvrhavat do osobni roviny? Ze zacatku to byla zabava, probrali jsme jeho bratra, shodli se na tom, ze ten titul "CEO" je trapny, ze se mu stranky rozhodi v Mozille. Fajn, ale ted uz je to trochu nuda. Meli byste spis kritizovat nejake chyby ve clancich, jenze asi tam zadne nejsou, tak proto musite zvatlat o hloupostech do kterych vam nic neni?
No dobre. Zeptam se na neco: je z hlediska SEO dobre davat ruznym elementum title? A ted nemyslim element A, ale treba:
Ano, obecně platí, že TITLE má jistou váhu z pohledu vyhledávačů. Titulkem můžete opatřit snad jakýkoli tag (osobně jej aplikuji jen u odkazů a obrázků - většinou jako upřesňující informaci, kupř. "Odkaz vede mimo web" nebo "Zobrazit detail v novém okně").
Nejsem si jistý, jak je tomu u Hx, nicméně domnívám se "proč ne". I když na druhou stranu otázkou je, proč zcela zřetelný nadpis (protože H1) ošetřovat titulkem, navíc ve stejném znění jako nadpis... Obával bych se snížení váhy Hx.
Nicméně jistý si tím nejsem. Budu rád, když to někdo podloží vlastní zkušeností.
Ale já jsem přece v úvodním, byť osobně laděném příspěvku položil otázku, kterou však všichni ignorovali. Takže ještě jednou:
Má nějaký (záporný) vliv, když mám na stránce odkaz, který vede na trvale nefunkční stránky (resp. neexistující doménu)? Penalizuje mě za to vyhledávač? (Tak jako autor článku má u svého jména nefunkční odkaz na svou neexistující divizi NetPolitika.)
Nekde jsem cetl, ze vsechny odkazy na Vasi strance by meli byt funkcni, coz chapu. Nechapu ale, proc by se mel penalizovat nekdo za to, ze nekomu nefunguji stranky na ktere odkazuje.. dle mne to vliv mit nebude..