Vlákno názorů k článku Seminář: Kódujeme stránku -- Letní škola SEO od Vít Dlouhý - Vždycky se mi ježí chloupky, když čtu o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2004 20:27

    Vít Dlouhý (neregistrovaný)
    Vždycky se mi ježí chloupky, když čtu o doporučované hustotě klíčových slov. On ji opravdu někdo zná??!

    > Někdo doporučuje tři až sedm procent, jiný pět až patnáct procent.

    Zkoušel někdo napsat delší text, kde by byla obdobná hustota klíčových slov? Takový text musí nutně připomínat čtení telegramu (optimalizovaného na slovo "stop")...

    Vyhledávač se snaží poskytnout nejlepší výsledky a tudíž by se měl snažit (a snaží) co nejvíc porozumět textu -- z toho důvodu pro něj musí být nejvhodnější PŘIROZENÁ HUSTOTA klíčových slov a ta takhle vysoká určitě není.
  • 15. 8. 2004 10:29

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Vítku, podíl (hustota) fráze "klíčových slov" v tomto vašem komentáři přesahuje 6 %. Znamená to, že jste ten komentář nepsal přirozeně, nebo je na vaší úvaze něco špatně?
  • 15. 8. 2004 17:01

    Vít Dlouhý (neregistrovaný)
    Marku, já mluvím o delších textech -- a to co jsem napsal, opravdu nezní zrovna přirozeně, alespoň mě ne (češtinářka by mě nepochválila).

    Jinak, máte pocit, že na úvaze, která tvrdí, že vyhledávač se snaží porozumět textu, a tudíž by pro něj *měla být* nejvhodnější přirozená hustota klíčových slov, je něco špatně?

    Vycházím z domněnky, že vyhledávač má poskytovat nejlepší, ne nejoptimalizovanější výsledky (což neznamená, že se mu to zatím vždy daří).
  • 15. 8. 2004 19:00

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Na přirozené hustotě slov samozřejmě nic špatného není. Problémy vzniknou až tehdy, když má být "přirozenost" oceněna určitými procenty. Prohlášení typu "hustota od 5 do 15 procent není přirozená," mi připadají poněkud ukvapená. Nic jiného jsem svým komentářem říci nechtěl.

    Ale když už jsme o tom začali, přidám ještě jeden postřeh. Pokud jde o české texty na webu, rozhodně mnohem častěji trpí nepřirozeně nízkou hustotou důležitých klíčových slov než naopak. Hezky to dokumentuje paralelní seriál o webech českých telekomunikačních společností. Nadpoloviční většina z nich nemá na titulce vůbec žádná slova charakterizující jejich předmět podnikání.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).