Pokud je váš odkaz miniaturním písmem kdesi na konci stránky, pravděpodobně není důležitý. Naopak velký odkaz na vrcholu stránky zřejmě důležitý je. Stejně je budou hodnotit i vyhledávače.
Předpokládáte, že vyhledávací roboti budou zkoumat, který odkaz je velký a který malý? Rozumím tomu, že (a je to dle mého vcelku logické) bude záviset (nebo už závisí) na umístění odkazu. Ale velikost textu?! Nebudou roboti nakonec dělat rozdíly mezi jednotkami, kupř. PX vs. EM?
Chápu to správně, že se roboti zaměří na zkoumání (validaci) CSS? Existuje tedy reálný předpoklad, že nakonec budou procházet i JS?
To je zase blábol. Když srovnám články CEO Němce s do jisté míry podobně zaměřeným seriálem pana Prokopa na Intervalu, musím říct, že němcoviny jsou proti tomu, pardon za to slovo, sračka. A to doslova.
Ale on nemůže chudák nic prozradit, protože by to někoho mohlo přivést do záhuby :-) CEO, pardon SEO, v podání CEO, je vlastně takové jedno velké lékařské tajemství, jehož ochrana zajistí, abysme nespadli do jámy, kterou nám SEO, pardon CEO Němec vykopal. Doufám, že do ní, podle toho krásného přísloví, spadne sám a najde se někdo, kdo ho tam zasype. A bude klid..:-)