Vlákno názorů k článku Seminář: SEO copywriting - Letní škola SEO od Mormegil - Mozna to nechapu, ale z ceho ze to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2004 13:02

    Mormegil (neregistrovaný)
    Mozna to nechapu, ale z ceho ze to ma vyplyvat, ze lide hledaji spise obecne nazvy, nez konkretni znacky? Dotazu na konkretni znacku aut je 353235, obecneho "auto + auta" je v tabulce 258015. Coz je podle me mene, ne vice...
  • 20. 8. 2004 13:26

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Kdyby byl branding tak úspěšný, lidé nebudou vyhledávat čtyřikrát více obecný název než nejhledanější značku aut, ne? O použitých autech, dotazech na cenu a automobilových supermarketech ani nemluvě.

    Když je brandová reklama úspěsná, ani by mě nenapadlo hledat něco jiného, ne?

    Samozřejmě, ideální by bylo zkoumat překrývání. Tedy bychom zjistili, že např. jeden člověk vyhledává 3,3x "auta", 1,2 "ceny aut", pak 2,3 "ford", 1,2 "chrysler" a 0,89 "buick" - a nakonec koupí Hyundaie. :-)
  • 23. 8. 2004 16:26

    potemnick (neregistrovaný)
    zjevne nemate nejmensi poneti o tom jak branding funguje a jaka je jeho uloha v marketingu a reklame.
    to, co tady s takovou slavou prezentujete je pouze popis toho, jak se lide chovaji na internetu, kdyz shaneji informace o obecne kategorii, napr. o prackach nebo o autech. tato data prece nijak nevypovidaji o motivaci jejich vyhledavani - napr. v jake fazi rozhodovaciho procesu se uzivatel nachazi - pokud je na pocatku, nebude asi zadavat primo znacku, kdyz se chce orientovat v nabidce a zajima ho predevsim porovnani jednotlivych moznosti!
    pokud chcete hodnotit vyznam stovek milionu vynalozenych na budovani brandu, musite predevsim porozumet rozhodovacimu procesu zakazniku - je naprosto bezne, ze si clovek vybere napr. tri alternativy, ale zaverecne rozhodovani probiha na nevedome urovni (vybira si ve finale znacku, ktera se mu libi, se kterou je v pohode). a o tom to je, ne o tom, jaka slova zadava do vyhledavace
    navic absolutne nechapu, jakou souvislost ma vase mudrovani o brandingu spolecneho s metodikou, jak se dostat na predni mista vyhledavacu? to jako, ze staci zaplatit dobre SEO a nemusite vydavat penize na budovani znacky? chapu, ze si chcete udelat pekne PR, ale co je moc, to je moc
  • 9. 9. 2004 16:41

    Jiří Rýdl (neregistrovaný)
    Vase domnenka, ze cim vice lidi bude hledat konkretni znacku, tim ma lepsi branding, by byla k pousmani, kdybyste ovsem svym klientum nenabizel marketingove sluzby. Mozna byste priste mohl zkusit slova sex, Pamela Anderson a silikonova nadra. To by me zajimalo, zda ma Pamela lepsi "branding" nez sex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).