Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk od Yarda - IMHO dříve, než řešit, co s tím bazmekem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2017 18:59

    Yarda (neregistrovaný)

    IMHO dříve, než řešit, co s tím bazmekem má dělat BFU by se mělo řešit, jak zařídit, aby si BFU ten bazmek chtěl pořídit.
    A jako další vyřešit, jak ten bazmek co nejjednoduššeji nastavovat. Appka do smartfounu může být hezká věc, ale jsou ještě zpátečníci (například já) co smartfoun ještě nemají a v nejbližší době o jeho pořízení neuvažují. Ale pokud nastavuji týdenní program bezdrátového termostatu (například vždy, když musím vyměnit vybité baterky, protože ten termostat nemá zálohování a nastavení zapomene) dvěma tlačítky, lituji, že výrobce nepřimyslel konektor co by se k němu připojil počítač a nastavení by bylo jednodušší.

  • 11. 1. 2017 21:44

    fd (neregistrovaný)

    BFU si poridi lecjaky nesmysl, ovsem zasadni je, aby mu ten nesmysl fungoval sam od sebe, jinak si ho neporidi, protoze uz mu vsichni kolem rekli, ze to nefunguje, nebo mu to v obchode 1/2 hodiny predvadeli jak to nastavit, az radsi utekl.

  • 11. 1. 2017 22:07

    Klik je cvik (neregistrovaný)

    BFU si poridi lecjaky nesmysl ..
    Nezkušený uživatel přeci neznamená že je hloupý a koupí vše i když to tak na první pohled vypadá, jen prostě má jiné starosti jako např učitel/ka co se děsí z toho že žáci neumí říct souvislou větu,řemeslník co neví kde mu hlava stojí ze samé práce,dělník co po 8 hodinách odpovědnosti u pásu nemá chuť na nic jiného než na zasloužený odpočinek a nemluvě o lidech v pokročilém věku atd. Prostě jen se snaží využít nabídky ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).