Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: Když se mě ptají na příklady internetu věcí v ČR, říkám… od Ostap Bender - No tak mě se stalo, že jsem se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 11. 2015 9:44

    Ostap Bender

    No tak mě se stalo, že jsem se v takovém levném hotelu v Lyonu nedostal do pokoje, v němž už jsem měl věci, ani s kódem. Chlapík z recepce ho nakonec odemkl nějakým svým univerzálním mechanickým klíčem, načež konstatoval "the lock is wrong" a odešel. Domů, protože mu končila šichta.

  • 5. 11. 2015 9:26

    polygon (neregistrovaný)

    Brno neznam, ale v "automatickem" hotelu ve francii jsem kdysi jednu noc stravil. Predne je treba rict, ze se jedna spise o levnou a mene pohodlnou variantu ubytovani, po ktere clovek sahne kdyz je jinde plno. Asi jako nocni tramvaj, kdyz cekani na taxi je delsi nez 30m.
    Technicke reseni bylo jednoduche. Za vchodovymi tvermi byl automat, ktery po zvoleni pokoje oproti kreditce vytiskl ucet s kodem. Dvere do chodby a do pokoje byly opatreny elektronickym zamkem s klavesnici.
    Nikde nikdo nebyl, az rano jsem potkal uklizecku.
    Netusim, zda bylo na pokojovych dverich "brano", ale zabouchnuti dveri pokoje zjevne nikoho netrapilo, protoze bez kodu se nedalo dostat do budovy.

  • 4. 11. 2015 23:12

    kutr (neregistrovaný)

    Lidi v takovém hotelu stejně budou muset být. Někdo musí uklidit a co když technická strana selže. Jezdím poměrně často na služební cesty, takže znám situaci z hotelů s chipovými kartami a nefunkční karta je poměrně běžný problém (zvlášť pokud bydlíte v 7 patře a výtah jde přivolat jen kartou). A to nemluvím o tom, když tam někdo přijede a zapomněl kód a v cizí zemi mu nejde internet, protože si zapomněl zapnout roaming(i v 21. století doufám, že platí pravidlo, náš zákazník náš pán a takovou situaci ke spokojenosti klienta vyřeší.).

    Pořád jsme lidi a ne roboti, takže se bez lidské obsluhy neobejdem. Nechci zažít dobu, kdy kvůli zapomenutému heslu k pokoji nebo nefukční kartě budu půl hodiny volat na přetíženou infolinku, kde operátoři budou čerstvě najmutí studenti nebo ještě líp outsorcovaní indové.

  • 4. 11. 2015 16:06

    wor (neregistrovaný)

    to už ti může být jedno. Takovou banalitu lze ošéfovat velice snadno. Druhé dveře nebo jiná navazující služba tě nepustí dál než zavřeš ty první, Brano zavírá samo jako v autech, upozornění nějaké ukrajince a pod.

    Jinak ukrajinka v gumových rukavicích, najmutá na úklid tam být musí. Zřejmě to bude jediný člověk se kterým se v hotelu potkáš. Možná doslova a do písmene. Robotický vysavač stačit nebude. Je otázkou, jak často bude docházet. Záleží na kapacitě pokojů nebo vytíženosti hotelu. Nevím, ale jak bude chutnat hostům hotelová snídaně. Bageta a cola z automatu na chodbě si myslím nebude to pravé ořechové. Nebo že by ukrajinka stáhla rukavice od h-ven a blitek a šla ti udělat míchaná vajíčka se slaninou.

    Takové přespání v takovém hotelu by muselo stát maximálně stovku za noc s vlastním spacákem. A to sy myslím je nerealizovatelné vzhledem k jiným nákladům na provoz hotelu. Pak už to ale není hotel ale ubytovna a jsme u legislativy.

  • 4. 11. 2015 15:10

    Jersi (neregistrovaný)

    Btw. jak maj v tom hotelu osefovany, ze za sebou nezapomenu pri odjezdu zabouchnout pokojovy dvere & po mne tam nenaleze parta houmlesu? :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).