Koupila jsem si žehličku (myslím, že to byla Rowenta - tenkrát montovaná v Hlinsku) za 1 600 Kč, která asi 14 dní před vypršením záruční doby přestala hřát. Protože jsem byla v neschopnosti, nemohla jsem ji reklamovat v obchodě, proto po ukončení nemocenské (asi 3 dny po záruce) jsem se rozjela do Hlinska (měla jsem režijku ČD), kde jsem se pokusila o dohodu, zda by ty 3 dny nepardonovali a žehličku opravili.
Zavolali paní z výroby, která to striktně zamítla. Když jsem poprosila o příčinu závady, spatra mi sdělila, že příčina je v keramické desce (jestli si to dobře pamatuji), že se to u tohoto typu vyskytuje, demontáž bych si musela zaplatit, ale oni tyto desky už nemají.
Poučení pro mne: Koupit levný výrobek a pokud po záruce nefunguje VYHODIT a koupit jiný.
Co na to ale MATIČKA ZEMĚ, když takto hospodaříme se surovinami?
Co přenecháme dalším generacím, z čeho budou vyrábět???