Vlákno názorů k článku Senzory Martina Malého: Vzali věc, která fungovala, a přidali k ní internet od Padrn - Ale marketing a trh se neřídí rozumem. Jsme...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2016 16:19

    Padrn

    Ale marketing a trh se neřídí rozumem. Jsme společnost nadbytku, což není chvástání, ale spíš povzdech. Nejvíc ze všeho lidé kupují blbosti, které mají značku, ke které se hlásí, které jim alespoň připomínají sny, které mají, nebo jim prostě jenom nějak připadají cool. Nedivil bych se, kdyby tento trend vynesl svým prodavačům deště nejprve hromadu peněz, dřív než se transformuje na něco smysluplnějšího. Lidi to baví a proto za to platí, takže posmívání se výrobcům za jejich omezenost je možná jen vlastní krátkozrakost.

  • 19. 6. 2016 8:03

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    Ano, jen malá oprava, trh = kolektivní inteligence, emocemi se řídí jednotlivci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).