Nesouhlasím s Vaším tvrzením, že CSlink (ev. SkyLink) v reklamní kampani nelhal a zákazníky neklamal. Možná by bylo dobré tuto větu trochu relativizovat, třeba slovíčkem "zřejmě".
To co tvrdí pan Glisník, že můžu beztrestně v reklamě učinit nějaký závazek do budoucna a musím to dodržet jen během odvysílání reklamy, zatímco kdykoli potom to můžu svévolně nedodržet, je podle mě úplně absurdní a nelegální (protizákonné), a věřím, že to přijde absurdní a nelegální i všem normálním lidem a nezávislému soudu. Není to jenom amorální. Pokud takové jednání české soudy zlegalizují, pak můžeme veškeré paragrafy o ochraně spotřebitele jednoduše škrtnout jako nevymahatelné. Nedovedu si představit co už by mohlo být jasnějším případem použití klamavých obchodních praktik než změnu pravdivosti věty se zcela evidentním budoucím příslibem "jednou zaplatíš a pak už ne". Vy snad ano?
Suma sumárum. O tom, že v reklamě lhali nemá většina objektivně uvažujících lidí nejmenších pochyb (a pan Glisník si o tom může říkat co chce) a o tom, zda také klamali rozhodne teprve soud.
"Reklamní sdělení nesmí být v rozporu s obchodními podmínkami."
No vždyť já říkám to samé. Tak proč jste ty obchodní podmínky při aktivaci odsouhlasil, když byly podle vás v rozporu s s reklamním sdělením? Měl jste je žalovat hned tehdy. Váš postup, že odsouhlasíte něco s čím nesouhlasíte a pak to s odstupem několika let žalujete je zvlástní.
Diskuze s člověkem, který (jak dříve napsal) smlouvy nečte, protože na to nemá čas a který je navíc považuje za irelevantní cár papíru, zatímco slova komika z TV reklamy s pětistovkou přilepenou na čele podrobuje sofistikovanému lingvistickému výkladu aby pak na nich postavil proces století, je věc opravdu zábavná. Skoro lituji, že fakt nejsem agentem Skylinku - mohli bychom se pak potkat u soudu. :-)
Tak podvod století to je, když si člověk koupí kartu za dvojku, na helpline musí volat na linky se sdílenými náklady (CSLINK), dodavatelé programu si platí distribuci sami, tak za co se těch 29,- vybírá? Za to, že mi někdo prodal kartu se slibem, že už mě to nebude stát ani korunu a on s tím nemá žádné náklady? 95% problémů řeší prodejci sat techniky a co se řeší přes helpline je/bylo spojeno s "optimalizací" a přeladěním. OK, bylo by fér vybírat třeba 50Kč/rok za "uživatele" a ne za každou kartu. A to poze v případě, že mě na začátku nepodojili o 2k za CW kartu a dalších 600 za ICE.
Že by chtěl Skylink to, aby mu mizeli klienti, o tom teda dost pochybuju. Stejně jako to, že by si přál soudní spory.
A já ti tvůj názor na věc neberu a dokonce ho ani nezpochybňuju - ale co zpochybňuju je forma tvého protestu, protože jesti máš aspoň něco v hlavě tak ti docvakne, že nářkama na fórech se nezmění naprosto nic a tudy prostě cesta nevede.
Tohle me opravdu dostalo. Ani tak nejde o hloupych 29 korun,ale o princip. Skylink u me skoncil. A to jeste rychleji nez Lesy u Cervicka. Omlouvam se,ale musim se podelit:)))) http://novenovinky.cz/index.php/11-domaci/42-cervicek-znicil-lesy-pik-v-poradku
Ale hlavně, že si lidé kupují balenou vodu, přitom nebalená a většinou i kvalitnější teče za zlomkovou cenu z kohoutku. Kupují si masné výrobky, ale bez masa. Volí stále stejné politiky, na které potom 4 roky nadávají...a mohl bych pokračovat ve výčtu hodně dlouho. A tady se ze SERPO dělá "podvod století". Přitom rozumně uvažujícím lidem musí být jasné, že podnikatelé nebudou dotovat zákazníky a chtějí vydělávat.
Zrovna u těchto programů je mi úplně jedno kdo je platí. Pokud o ně někdo zájem má, tak ať za ně platí třeba kilo/měsíc/karta. Ale opakuji, pokud SKY/CS vytáhli z ovečky 2000 + 600 za karty, tak chtít dalších 29/měsíc/karta je prostě prasárna. u UPC za dvojku dostanu 6 měsíců předplatné placených prornamů. Tady za 2600 zákazník dostal nůž na krk v podobě odpojení.
V anketě chybí naprosto zásadní varianta - mám kartu Výměna a nebudu (snad) 2 roky nic platit. Takových lidí jsou (deseti/sta)tisíce!
To "snad" píšu proto, že těm zas.. lhářům nelze věřit už ani nos mezi očima natož nějaké prohlášení že bude 2 roky něco "zadara".
Ano dneska to platí, za 3/4 roku už třeba néé..
Samozrejme ich VOp umožnujú, hoci aj o mesiac a hoci len zmenou cenníka tento slub porušiť a nič im nehrozí!!!
A zas tu bude veľa mudrlantov, čo budú vykladať, "však to bolo jasné, že VOP to nezaručujú, to ste si mali vtedy rozmyslieť" a podobné drísty!!!
Ich VOP sú protizákonné a konečne SOI by im ich mala upraviť, okrem toho,že by mala zabezpečiť nápravu krívd na ludoch!
Přesně tak,to je zase to co nepochopí těch zbývajících 10%. Stačí upravit web CS Linku /jen dočasně do jeho zániku/ tak aby v něm byly ve správě karty stejné možnosti jako na webu Skylinku a celou slavnou info linku na kterou se tak rádi odvolávají můžou klidně zrušit poněvadž bude naprosto k ničemu. Ti co tomu rozumí si pak vše udělají přes web,ti co ne tak řeší stejně všechno přes prodejce. A tak je to s více věcmi. Na co třeba nějaké certifikace které provádějí také na vlastní náklady? Naprosto stejné-k ničemu a stojí to zbytečné peníze. A tak můžem pokračovat dále a dále. Takže i pro mě jsou to naprostí lumpové poněvadž normální podnikatel si nejdřív udělá pořádek před vlastním prahem než začne vymýšlet ptákoviny ale Skylink to holt po vzoru současných politiků ze Strakovky vzal samozřejmě obráceně poněvadž je to daleko pohodlnější.
1.Takisto aj ten slub, že kto si vymení kartu za ICE dva roky nebude platiť serpoplatok, môže Skylink porušiť aj o mesiac a nič im nehrozí!!!!
Ich VOP sú vo viacerých bodoch protizákonné, to by si si mal uvedomiť.
2. Nešlo len o reklamu pozri si aj tu
čo je napísané na obale predávanej karty?????
http://dsl.sk/article.php?article=12939
Platila veobecná predstava a veobecný slub skylinku a CS linku pre všetkých ich zákazníkov, že to bude navždy zadarmo!
vid aj tu
http://www.youtube.com/watch?v=FHK4YZLBRu8
3. bolo by vtedy jedno či sú VOP v rozpore s reklamou, alebo nie, lebo f. skylink by vtedy na súde povedala, že však záväzok je na karte jasne napísaný, tak platí, však všetci ludia gratris majú zadarmo- tak čo by tam ten zákazník na tom súde robil????
Porzi sa
ja mám kartu kúpenu v r 2009 za 84€, dostal som v nej 2x balík multi v hodnote 18 €, vid tu:
http://dsl.sk/article.php?article=12939
čiže moja karta má hodnotu 66€---a ked nesúhlasím zo serpoplatkom, môžem odstúpiť od zmluvy alebo nie, je to jedno, prichádzam o túto hodnotu
A teraz: z tejto zostatkovej hodnoty karty nemožno odpočítavať programy, ktoré som si v balíkoch platil,a taktiež nemožno odpočítavať hodnotu programov balíka gratis, lebo ako?!
1. ich cena bola ohodnotená na 0
2. sám ulisník hovoril a hovorí stále to, že nemôžu spoplatnovať niečo, s čím nemajú náklady, teda balík Gratis
Takže tak!!!!!!!!!!!!!!
Ja diskutujem normálne a len pod svojim jediným nickom--narozdiel od niekoho iného
Si tu zapleveluješ diskusiu, neargumentuješ, lebo to nevieš, snažíš sa ma vyprovokovať k vulgarizmom, ale ja neklesnem na tvoju primitívnu úroven používania slova, na ktoré stále myslíš a v ktorom by si sa stále chcel nachádzať!
Nediskutuješ normálně, protože pořád píšeš totéž neboli spamuješ. Celé prázdniny jsou diskuze na několika fórech o SAT technice plné uplakánků, kteří místo aby poslali Skylink k čertu a měli klid, tak si stěžují na SP, ale bohužel na nepravém místě. Dej to k soudu, ten rozhodne a podle toho se zařídíš.
Je nemorální a nyní i v SRN protizákonné zpoplatňovat zákazníkovi i čekání na draze zpoplatněné info lince (část z tarifu jde do kapsy M77) na to až se s Vámi zmatená slečna Seifertová spojí a stejně nezodpoví na problém a je drzá. 848200200 je mimořádně zpoplatněná linka věčně kapacitně nedostupná. Aktivní telemarketing "vysílající" z Ostravy neupozorňuje, že hovory jsou monitorovány!!! A operátorky nejen špatně artikulují. Pracují za 11tis./měsíčně-to je téměř vykořisťování. V Praze byly pro M77 tyto pozice neobsaditelné. Znalosti produktu mizerné. Pak pan Glisník vydává TV program s ročním rozpočtem 50milionu Kč. Měsíčně v nákladu 10tisíc. A to se celý náklad ani nedostane do distribuce!!! Jeho sméfredaktor je jeho kontakt z Ostravy- bývalej voják z Afgánistánu a konfident tajných služeb. Jenom pro představu náklady na časopisy typu Harpers Bazzar jsou měsíčně kolem 1,5mil. a do toho výtisku se prodá hromada inzerce!!! Nick M.Švejda je zaplacený Phd. Píárista :-) , od toho smradu a podezření z trestní činnosti jim už nepomůže :-) za své aktivity si účtuje 400000/měsíc. Od dne kdy Glisník svým nástupem do M77 znásilnil trh pay platforem například distribuci karet obsluhují téméř garáźové firmy bez nutného zázemí také z Ostravy, do té doby profíci z Hradce ComGate. No, to všechno musíte zaplatit ze zavedeného poplatku. Jo a dceři Glisník platí drahé studium v USA, z čeho? Proto zahoďte SK, Csl!!! Už je nás 400tisíc!
Zjevně máte o ochraně spotřebitele dosti zkreslené představy. Reklamní sdělení nesmí být v rozporu s obchodními podmínkami. Podle mě pan Klička dneska moc dobře ví, že byla velká hloupost něco takového slibovat, a zvlášť v TV reklamě. M77 bude muset za tuhle (jeho) hloupost tvrdě zaplatit. To samozřejmě nic nemění nic na tom, že i po všech pokutách a vysouzených náhradách za zmařené investice se jim tenhle krok za čáru legitimity i legality zřejmě finálně vyplatí. Záleží samozřejmě na tom kolik lidí se na ně vybodne (podle mě je 10% hodně optimistický odhad, já odhaduji 30-40%) a kolik lidí je bude žalovat o náhradu škody. O tom že uspějí ale moc nepochybuji. Evropské právo je ve věcech ochrany spotřebitele vstřícné i v daleko méně agresivních praktikách než byla tato. Tohle je poměrně jasný (až ukázkový) případ klamání spotřebitele, takže není co řešit. Pokud lidi nebudou pohodlní, svoje podvodně vylákané peníze zpátky dostanou (úspěšně vysoudí) a M77 si tuhle lekci z poctivosti dobře (a snad i jednou provždy) zapamatuje.
Ano, na to právě M77 hraje. Prostě, že pro spoustu lidí je změna příjmu takovou komplikací, že radši zaplatí to jejich výpalné. Mají to prostě spočítané, včetně všech pokut a individuálních žalob. Proto, kdo jen trochu mlžete, fakt se suďte o náhradu škody (já rozhodně budu), ať to tady za chvíli není jak na divokém západě!
O tom už byla řeč mockrát. K tomu by měl sloužit kapitál pořízený za obří poplatky za jednorázové pořízení "neomezených" karet. Kdyby se s ním bylo hospodařilo rozumně, každoročně by (jen z termínovaném vkladu, neřkuli na dluhopisech nebo akciích...) generoval mnohamilionový zisk, který by býval mohl pokrýt kompletní náklady na základní nabídku a ještě by zbylo. Pokud ovšem kmotr Glisník tenhle balík prožral, to je pak těžké.
Nesouhlasím. Je řada lokalit, kde DVB-T není snadné chytit. Tihle lidé v podstatě nemají na vybranou. Další jsou ti, kterří nechtěli čekat na dokončení pozemní digitalizace a chytli se na lep klamavého reklamního sdělení "jednou zaplatíš a pak už ne". Tohle z UPC nebo DigiTV nikdy nikomu neslibovali. To je ten důvod proč je povyk. Je to oprávněný povyk. I kdyby chtěli korunu měsičně, je to svinstvo a je třeba ho potrestat. Už kvůli případným potenciálním následníkům.
Podle mě tehdy ještě s reklamním sdělením v rozporu nebyly. Ostatně, dodneška jsem nic neodsouhlasil. Říct nejdřív jednu holou větu s tvrzením "A" a předložit k oficiálnímu podpisu několikastránkovou smlouvu s tvrzením "ne A", je přesně případ klamavé obchodní praktiky. Právu už naštěstí respektuje, že každý spotřebitel nepotřebuje k uzavření spotřebitelské smlouvy právníka. A to je i tento případ. Nelze lhát při marketingu a předložit něco jiného k podpisu. To je podvod.
Ano, jistě. PAK, po tom jednorázovém zaplacení karty, pochopitelně. Druhá mez ale žádná není (je to nekonečno, prostě jednou provždy). PAK UŽ NE má tedy v téhle souvislosti význam PO ZAKOUPENÍ KARTY UŽ NIKDY. Pokud jste Čech, musíte přece té holé větě rozumět.
P.S. V lingvistice jsem fakt silný. Už to nezkoušejte, prohrajete :-)
1.Problem zmluvy so skylinkom je ten, že či si ju čítal alebo nie, aj tak máš v nej nerovnoprávne práva. Skylink si môže meniť čo chce ako chce, a tebe to ostáva len akceptovať, lebo prídeš o svoju investíciu do karty a podobne.
čiže zmluva je podvodná.
2. A predstav si že slová akože komika v reklame, ktoré jasne deklarujú a definujú záväzok nejakej firmy / naviac ked sú v zhode z nápismi na obaloch kariet, či všeobecne verejne deklarovaným a platným slubom/, sú viac ako nejaké drobné písmená vo VOP, ktoré su aj tak
protizákonné.
Je to známá věc, že se zakládají weby, které mají za úklol jediné...očernit konkurenci ve zcela vymyšlené diskusi. S tím musíte počítat VŠUDE, bohužel i zde. Ale pokud znáte zdejší diskusi, tak PRistů zde bude minimum. Spíše se jedná o chlapy se sklony k hysterii, kteří si zde krátí volný čas. A o další, které nikdo v reálném světě nebere vážně. Virtuální - internetový svět se musí brát s obrovským nadhledem.
Souhlasím, že je třeba internetové diskus brát s nadhledem. Na druhou stranu, pokud jsou názory diskutujících opřené o nějaký argument (třeba právní řád), je dobré se s ními přinejmenším seznámit.
Můžete zdejší všeobecné pozdvižení kolem klamavých obchodních praktik M77 klidně nazývat hysterií (nebo dokonce i úplně zbytečnou hysterií), ale to nezmění nic na tom, že o klamavé obchodní praktiky šlo :-).
Vy jste si někteří vsugerovali, že Skylink porušil to, co slíbil v reklamě a jinde. A Skylink slíbil, že za programy (Grátis, nyní Digital) zaplatíte jednou a dost. Pořád tady mluvíte o tom, že Skylink tento balíček zpoplatnil 29Kč. a tím jste zavádějícím způsobem otočili diskusi tak, aby to vyhovovalo vašim argumentům. Jenže věc se má tak, že Skylink (M77) nic neporušil, protože za tento balík programů i nadále neplatíte ani korunu a to je to, co je důležité. To, co platíte je servisní poplatek, který pokrývá náklady na provoz, administraci, technické zajištění a podporu poskytování služeb CS Linku a Skylinku, včetně provozu zákaznického servisu. Vím, že to taky víte, ale podle toho, co tady čtu, to vypadá, že na to někteří schválně "zapomínáte."
Věřím, že je klamavou obchodní praktikou, pokud se v reklamě prokazatelně lže. Oblíbené reklamní věty typu "9 z 10 odborníků doporučuje" nebo "vypere doběla" jsou záměrně zkonstruované tak, aby jejich nepravdivost nebylo vůbec snadné prokázat. Pokud není zároveň uvedeno kterých odborníků se na názor ptali a jakým způsobem, stejně jako jakého stupně bělosti má prádlo dosáhnout a jak má být měřena, v podstatě to nelze nijak zpochybnit.
U takhle ostrých (a z hlediska marketingu blbých) tvrzení jako je "jednou zaplatíš a pak už ne", to ale není možné. To přece jinak vyložit nelze. Pokud jsem přes uvedený slib nucen za užívání inzerované služby navíc jednu jedinou korunu, byla ta věta objektivně nepravdivá a z pohledu práva jde jednoznačně o užití klamavé obchodní praktiky. Nechápu, že to pořád někdo nechápe.
Takhle snadno uchopitelné slogany prostě rozumný marketingový pracovník nikdy nepustí do éteru. A pokud už je pustí, sotva se může divit případným žalobám :-)
Nehlede na fakt, ze tohle je soukromy server. Kdyz se admin rozhodne udelat nejaky administratorsky zasah, je to ciste jeho rozhodnuti a ma na nej ten nejvetsi narok, cenzura necezura. Kdyz uzivatele nedokazou dodrzovat zasady netikety nekdo jim k tomu musi pomoct. Kazdy by mel znat zasadni poznatek na diskuynich forech a tim je "Do not defy administrator's decisions" - Neodmlouvej administratorvi.
Už školák ze ZDŠ ti řekne, že jednou zaplacená částka za prodej karty (na které se navíc napakovali prodejci s jejich marží, další náklady byly na výrobu, distribuci, licence kódovacího systému a promo placené nabídky) nikdy nemůže sloužit k trvalému provozu správy karet, natož k vysílání programů. A naprosto úsměvné je pak to, že by měl Skylink dávat kapitál na nějaké termínované vklady (ze kterých se nezaplatí ani inflace) nebo nakupovat nesmysly a podnikat ve finanční oblasti. Je to satelitní provider, takže se zcela správně a logicky věnuje této činnosti a ničemu jinému. Prostě zpoplatnění nabídky je krok, který se sice sockám nemusí líbit, ale vzhledem k tomu, že zadarmo ani kuře nehrabe, tak jim nezbývá nic jiného, než se s tím smířit, platit a koukat nebo prskat, neplatit a nekoukat, jiná volba není a nebude...
Samozřejmě, že sliboval, resp. byl to stejný "slib" jako u Skylinku, tj. platný pouze v okamžiku, kdy to bylo aktuální. Dodneška si pamatuju na propagační materiály UPC, kde bylo jasně napsáno "ke službě Vám bezplatně zapůjčíme modem". Dneska je ta "bezplatnost" v podobě 49Kč/měsíčně. Jenomže povyk není, protože abonent kabelové TV není socka, která sice prohulí a prochlastá tisíce měsíčně, ale kvůli sledování TV má hluboko do kapsy a pro korunu si nechá vrtat koleno...
SkyLink nevím, ale CSlink naprosto jednoznačně, ty přelude :-)
http://www.tvspoty.cz/cs-link-zdenek-izer-ma-digitalni-satelitni-televizi/
A ty miliardy reálně utržené za "neomezené" karty (registrovaných karet je cca 2,5 milionu, minimálně tisícovka z každé z nich šla provozovateli, a to ani nemluvím o doplatcích typu výměna), ty padly podle Vás na co? Na šíření programů základní nabídky? Nebo snad na provoz horké linky? Nenechte se vysmát! To by je museli provozovat sto let!
Buď ty peníze T&T a MediaVision vrazili do placených programů, anebo je prostě jednoduše prožrali (rozdali si na odměnách). Oboje je špatně a nebýt špatného hospodaření, žádný SP se zavádět nemusel.
Nevím do jaké školy jste chodil, ale v naší škole matematika byla :-). 3% úrok ze 3 miliard Kč je 90 milionů Kč ročně! Inflace-neinflace, nevěřím, že by to na dlouhodobý provoz základní nabídky nestačilo. Špatní hospodáři anebo zloději. Nic jiného mi nevychází.
Ty tvoje miliardy jsou sice pěkná věc, ale minimálně od nich odečti daně (jelikož naprostá většina karet byla prodána CZ nebo SK společnostmi) a celkový provoz jak vysílání některých programů (Nova HD, Prima HD, Markíza HD, Nova SD), tak licence, tak třeba bezplatnou výměnu karet v letech 2006 a 2007. A najednou už se ty slavné miliardy smrskávají.
Prostě počty nejsou tvoji doménou, protože ty uvažuješ jenom v dimenzích, že příjem=zisk a náklady u tebe neexistují nebo jsou zanedbatelné.
O tom, že bys rozuměl ekonomice, už pak nemůže být řeč vůbec, protože pro každého (i začínajícího) ekonoma je inflace zcela zásadní pojem, takže i při hypotetickém úroku 3% (což ti samozřejmě v reálu nedá nikdo, navíc je to tebou z prstu vycucaná částka) není výnos prakticky žádný, neřku-li že je rovnou záporný. Prostě se máš ještě hodně co učit, abys pochopil jak se věci mají a nežil v nějakých přeludech...
Jestliže je dekódovací karta nezbytná pro koncový příjem volně šířených televizních programů, pak je součástí zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání ve smyslu zákona o rozhlasových a televizních poplatcích č. 348/2005 Sb. Pokud CSlink vybírá servisní poplatek a výnos používá i na něco jiného než technické zajištění své služby s obhajitelnou marží, může tím fakticky nezákonně zčásti vybírat televizní poplatek, jehož jediným oprávněným příjemcem je ale provozovatel vysílání ze zákona. Zpoplatnění příjmu volně šířených porogramů může být pro poskytovatele služby z tohoto hlediska velmi nebezpečné. Být ministrem financí, přebytky CSlinku zabavím s pokutou za neoprávněný výběr televizního poplatku.
Mě zase zaujala větička "Většina lidí zavedení servisního poplatku překousne,protože si lehce spočítá že 20 základních českých a slovenských programů za 29 Kč měsičně u žádného jiného provozovatele satelitní nebo kabelové televize nedostane".
No jak pro koho,v tom se budeme asi lišit dle místa bydliště. Pro mě osobně to znamená 29 Kč ne za 20 ale za 7 programů /STV,Markízy,Jojky/ které přes DVB-T nechytím,někteří kteří jsou dokonce v dosahu Sk muxů ještě daleko méně takže ti určitě nic kousat nebudou. A to nepočítám ještě i příp. regionalizaci o které se zase hodně mluví a která kdyby nastala tak karta Skylink Cz za 29 měsíčně bude opravdu úžasná nabídka. Jinak ale díky za výborný článek.
Ta debata kolem těch 30 korun už začíná být opravdu jenom a pouze směšná. Blbý je, že Skylink to neuvěřitelně poškozuje v očích veřejnosti.
Protože český divák zrovna nevyniká žádnou zvláštní inteligencí. Skoro 20 let byl věrným divákem televize Nova. Co by si Jidáš mohl koupit za 30 stříbrných dnes... možná celé Československo.
Nejpozději při aktivaci karty a odsouhlasení obchodních podmínek vám muselo bát jasné, že obchodní podmínky žádnou záruku bezplatnosti na doživotí neobsahují. Pokud si myslíte, že je to v rozporu s reklamou, měl jste již tehdy odmítnout aktivaci a žádat vrácení peněz. To by mělo logiku. A myslím, že byste tehdy uspěl i bez soudu (pokud byste kartu neaktivoval). Vy jste ovšem ten subjektivní rozpor reklamy a obchodních podmínek akceptoval aktivací karty, takže nyní se těžko můžete dovolávat něčeho jiného než svého vlastního chybného rozhodnutí.
Jsou desítky poplatků a ne zřídka kdy i výrazně vyšších, než směšných 30 korun a proti těm nikdo nepindá, poslušně je všichni bez řečí platí a nikoho ani nenapadne kvůli nim trojčit tak, jak to nastalo u tohohle servisního poplatku. Podle mého názoru je nesmysl, pořizovat si satelitní přijímač, když se chce člověk čučet zase jen zdarma na stupidní Novu, protože v nabídce gratis nic pořádného nenajdeme. Ti rozumnější mají placené balíčky, protože kdyby se chtěli čučet na Novu, tak by jim stačilo DVB-T ( kde samozřejmě také funguje poplatek a sice koncesionářský, ale na těch 170 korun už si třicetikorunoví fňukalové tak nějak zvykli ) a tím pádem nějaký poplatek vůbec neřeší ....
Mějte rozum lidi, v téhle zemi vidíte každý den ve zprávách miliardové lumpárny, které už ani nikdo netají a vy se chcete šarpat o blbých 30 korun ?
Tak jak se nám tady Digizone chlubilo ,že je nečtenější medialní zpravodajství tak jsem si položil otázku zda tu lidé hledají odborné vyjádření nebo bulvární zprávy a po dnešním titulku už mám jasno
Servisní poplatek a zákaznické centrum se zlatými klikami od záchodu
bohužel Digizone už spadá do bulváru typu Novinek,Blesku,Aha atd. a diskuze pod články tomu i odpovídá.
Jen tak dal Ser-po vyšumí,Mux4 pujde ,nebo nepujde a počet navštěvníku webu začne klesat to potom i ty Zlaté kliky u záchodu nezachrání.
Je jedno či je zmluva na dobu určitú alebo nie- odstúpiť od zmluvy môžeš v obidvoch prípadoch rovnako- to si uvedom!!
Svoj slub môžu porušiť preto, lebo používam empirické argumenty:
teda:
1. podobný slub a to navždy zadarmo porušili takisto a nič sa im nestalo
2. sú schovaný v luxemburgu, kto sa tam s nimi pôjde súdiť a pre pár euro??
čiže by to bola taká istá situácia ako so serpoplatkom, ktorý bol zavedený v rozpore s ich slubom!
3. zopakujem tvoj simplexný argument z hora diskusie, že VOP to nezaračujú čo si si mal uvedomiť a nechodiť do takéhoto obchodu.
U smlouvy na dobu určitá musí být výpovědní důvody definovány ve smlouvě. Ono to chce to mít trochu přirozeného právního povědomí, aby člověk dokázal odlišit tebou zmíněné případy.
Jmenuj mi jedinou službu na světě, která zaručuje zákazníkům doživotní bezplatnost. Která není poskytovatelem nikdy vypověditelná, kde není možno změnit podmínky. Taková služba na světě není. Nechápu tedy, jak toto mohl někdo očekávat zrovna od Skylinku. Ani sociální dávky od státu nemáte jisté. Každý zákon se může kdykoliv změnit.
Podstata:
1.zmluva=/ podmienky zmluvy =VOP /- je tá istá pri slube navždy zadarmo, ako aj teraz pri slube oslobodenia od serpoplatku pri výmene za ICE, nie je v nej žiaden rozdiel!!!
určenie cien a výluk z poplatkov a podobne je LEN záležitosťou cenníka, tak ako vtedy, aj teraz- KTORý MôžU KEDYKOLVEK ZMENIť!!!!!!!!!!!
2.Každá zmluva je vypovedatelná, rovnako tá na určitú či neurčitú dobu, ALE RPOBLéM JE V TOM, žE U SKYLINKU JE ODSTúPENIE PRI VYPOVEDANí ZMLUVY NEROVNOPRáVNE! a teda protizákonné.
Teda škoduje len a len zákazník, lebo za karty či za nič nevracajú žiadne peniaze., čiže neumožnujú odstúpiť od zmluvy tak ako je to všade normálne, že si strany vracajú nečerpané plnenia.
Představte si, že vidíte raklamu na auto, které má spotřebu 1litr na 100km. Koupíte ho. Po měsíčním testovaání zjistíte, že spotřeba je 10litrů na 100km. Oprávněně budete chtít oprávněně odstoupit od smlouvy. Soud vám logicky vyhoví a firma vám prátí peníze. Myslíte si snad, že v takovém případě si auto můžete ponechat? Asi ne, že.
A stejné je to i s odtoupením od smlouvy se Skylinkem. Pokud byste chtěl zpátky peníze za kartu, musel byste vrátit i poskytnuté plnění, tedy kartu a programy, které karta dekódovala po dobu jejího vlastnictví. To samozřejmě nelze, takže byste musel vrátit finanční ekvivalent, který by musel určit soudní znalec. Vycházel by z cen běžných na trhu. Obávám se, že byste ve výsledku ještě doplácel. Jenom 2 měsíce kompletní nabídky po aktivaci karty má vyšší cenu než karta samotná.
Cena programů Gratis sice byla nula, ale tyto programy byly pro tebe dosažitelné jen díky kartě. Čili karta poskytovala nějaké plnění a docházelo k zužitkování / konzumaci investice do karty. Soudní znalec by musel určit, jaká část této investice byla za 3 roky zkonzumována. To však platí pouze tehdy, pokud kartu nechápeme jako pouhý HW, ale jako nosič služby (to je samo o sobě nejisté). Pokud bychom kartu chápali jen jako kus HW, na který se služba nahrává až při aktivaci, pak by požadavek na vrácení peněz byl bezpředmětný od samého počátku, protože tento HW je stále funkční.
Myslím si že nemáš pravdu, lebo: odrátavať mi z hodnoty karty inú sumu nemôžeš, ked už raz jej cena bola ohodnotená na nulu--sám Skylink to tak ohodnotil! čiže táto hodnota bola akceptovaná oboma stranami
a platí cena dohodnutá.
zopakujem: sám ulisník hovoril a hovorí stále to, že nemôžu spoplatnovať niečo, s čím nemajú náklady, teda balík Gratis
To čo spomínaš je uplneniná rovina, lebo to by sme mohli diskutovať, že či Skylink uvedené programy gratis dostával zadarmo, či ktoré nie, aký prospech z nich mal/ lebo keby nemal v ponuke zákl programy, tak by defakto nemal zákazníkov/ a podobne.
To by si chcel aj Skylink by to chcel,/ žeby si ty bol v Skylinku zamestnaný ako PR agent?/ takto bezplatne sa zbaviť záväzku poskytovania balíka gratis zadarmo, ktorý predali pri predávaní pomerne drahej karty
Je to to isté, ako ako keby si si u mna predplatil nejakú službu a potom by som tú službu neplnil!! Zrazu by si bol uplakánek aj ty!
Uz sa uvedom a nespamuj tu!
Konečne rozumná reč, rád ti odpoviem
1.To nie sú nářky ale argumenty
2. majú za úlohu vyvažovať argumenty, a hlavne tie platené argumenty, ktoré sú šírené PR agentami Skylinku, ktoré slúžia na oblbovanie zákazníkov po fórach..aby ss len ludia nesťažovali, nepodávali podnety na SOI a podobne.....
Ak tu môžu byť títo ludia, tak tu môžem byť aj ja.
čiže u mna to nie je forma protestu/ svoj podnet na SOi som dávno podal/
P.S inak spomen si na posledný priblblí argument ulisníka o aute a garancii ceny nafty, vyvrátim ti ho na posedenie, a stačí malé IQ aby si pochopil, že akú hovadinu ulisník povedal--on vie že je to hovadina, ale klamanie a zavádzanie má v náplni práce!
Já fakt ne. Teď mám 3 karty. Na jedné mám placenou nabídku, na dalších dvou nic (rodiče, chata). Za ty dvě, nejenže nezaplatím SERPO, ale budu za ně požadovat vrácení celé pořizovací ceny, s odůvodněním na užití klamavé obchodní praktiky. Vysouzené peníze použiju na investici do vylepšení pozemního příjmu a na satelit už kašlu.
Určitě máte i daňový doklad. Nebo budete operovat s doporučenou cenou a nebo cenou např. 10 000Kč, protože jste nevěděl, jaká je opravdová cena??? Miluji lidi, kterým jde o princip, nedávno na netu vyšel krásný článek o rozvodech, při kterých se manželé přetahují i o "marmeládu"...kvůli principu a nakonec prošustrují kvůli tomu balík peněz. Ale jde přece o princip.
Ale ved reklama nebola v rozpore s obchodnými podmienkami--t.j. to že VOP niečo negarantujú, to čo je v cenníku to nie je v rozpore--problém je inde a to v tom, že porušili jasne daný slub- záväzok nie len reklamný ale aj jasne napísaný na kartách, jasne verejne pretraktovaný a všeobecne platný pre všetkých zákazníkov, a ich VOP to akože umožnujú, t.j. takéto podvody robiť beztrestne--A TO JE PROTIZáKONNé V ICH VOP- okrem iného Soi to musí upraviť
Já žádné retroaktivní změny neobhajuju. Pokud by se mě to týkalo (netýká, jaksi nemám z čeho spořit...), určitě bych se snažil bránit. Faktem ale je, že narozdíl od CSlinku, který sliboval v reklamě dekódování základní nabídky bez časového omezení úplně natvrdo (bez jakékoli možnosti úniku), stavební spořitelny na to šly chytřeji a odkazovaly se vždycky na "státní podporu" (neslibovaly roční výnos samy, ale ve vazbě na stát). Stát pak podmínky změnil a zřejmě i mohl (nikomu nic dopředu nesliboval, ani on, ani spořitelny).
Mimochodem, takových neřádů na legislativní úrovni je samozřejmě vícero. Kromě dodatečného zdanění fotovoltaiky (kdo investoval s rozvahou podle legislativy před zdaněním, zbyly mu jen oči pro pláč), je to třeba legislativně zakotvený slib, že novostavby RD budou 15 let osvobozeny od platby daně z nemovitosti. Užili jsme si to jen 2 roky! Samozřejmě i to by bylo žalovatelné a podle mě by to mělo i velkou naději na úspěch. Ale je tu jedna potíž. Kdo by to ve finále zaplatil? Ne poslanci, ne Kalousek, ani žádný náměstek, který tuhle "fintu" vymyslel, ale my všichni, daňoví poplatníci, a to i s poplatky za (propachtované předražené) právní služby a úroky. To je jediný důvod proč do toho nejdu. Náklady M77 mi ale můžou být (a jsou) ukradené. Jen ať hajzlíci platí.
Nehraničí, podľa mna je to jasný podvod
Ak si pozriem §221 trestného zákona: Podľa ustanovenia § 221 Trestného zákona kto na škodu cudzieho majetku seba alebo iného obohatí tým, že uvedie niekoho do omylu alebo /stačí, že len/ VYUžIJE niečí omyl, a spôsobí tak na cudzom majetku malú škodu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky...atď.
Tvrdím, že firma Skylink VYUžILA OMYL ludí, do ktorého ich ona sama predtým uviedla , a to tým, že práve vdaka tejto reklame ludia nakúpili drahé karty, následne, keď už ich bolo veľa nakúpených, tak sa rozhodla ich spoplatniť,=podojiť, porušením slubu. Je jedno ,že firma má nového vlastníka, lebo ten o záväzku vie a napriek tomu sa rozhodol omyl zákazníkov využiť.
A teda síce umožňujú, ak s tým zákazník nesúhlasí odstúpiť od zmluvy, ale podľa VOP nerovnoprávne, čo znamená nefunkčnú kartu a teda zničenú investíciu/u niektorých okolo 66E/= v skutočnosti sa stále jedná o VYUžíVANIE predošlého uvedenia do OMYLU ľudí, lebo neposkytujú adekvátnu náhradu a vedia, že ostáva ľudom to len akceptovať.
Čiže keby takto f. Skylink nevyužila omyl ludí, toto ich obohatenie na úkor-škodu zákazníkov by inak nenastalo.
Komika do toho nepleťte. Ten řekl jen to, co měl napsáno od pana Kličky :-). V jednom ale máte pravdu. Na to, abych se úspěšně soudil pro použití klamavých obchodních praktik opravdu znění obchodních podmínek znát nepotřebuji. Věřte, nevěřte, ta reklama sama o sobě fakt přísahám, k doložení naplnění skutkové podstaty klamavé obchodní praktiky, bohatě stačí.
Takže týká se totohoto:
Mužete číst hned na začátku:
A smazání mě jenom utvrdilo v tom že mám pravdu !!!
http://i.statnisprava.cz/mob.aspx?pg=spisdet&znacka=INS_8494/2012
A tady aniž zmíním nějaké jméno,dva poslední příspěvky,to je celé co tu bylo:
To je fakt úplně jiná opera. U UPC nemusíte platit žádný "aktivační poplatek", takže v případě vypovězení smlouvy o žádnou nenávratně vloženou sumu nepřijdete. Prostě vypovíte smlouvu a zároveň přestanete pravidelně platit. Nikdo nic vracet nemusí, protože nebylo nic předem zaplaceno. U SkyLinku je to přesně opačně. Všechno bylo zaplaceno předem, a retroaktivně vyjebat s držiteli karet nalákaných na jednorázovou investici do časově neomezeného příjmu základní nabídky je nehorázná lumpárna.
Podle mě pan Glisník počítal s tím, že lidem základní nabídka nebude stačit a většina přejde na nabídku placenou. A světe div se, nic takového se nestalo, většině základ stačí a Glisníkovi zkrachoval plán. Pokud kvůli špatné obchodní strategii firma nemá na provoz, správně by měla zkrachovat a ne vysávat peníze takto nepoctivým způsobem.
ano dan, len pani zo skylinku akosi zabudaju ze ich biznis bol zalozeny na podvode...pretoze ludia si museli cele sat. zariadenie kupit, nielen kartu...u ostatnych sat. platforiem je to inac avsak zazmluvnene...skylink klamal a klame nadalej pretoze ano, hovoria pravdu, ale nie celu, takze je to zas zamerne uvedenie zakaznika do omylu. vsetko to ukaze cas. ja u skylinku neostanem, avsak svojim rodicom a rodicom manzelky serpo platit budem.
jednoducho maju dost rokov nato aby som ich zatazoval akymisi serpo taradlami...