To je fakt úplně jiná opera. U UPC nemusíte platit žádný "aktivační poplatek", takže v případě vypovězení smlouvy o žádnou nenávratně vloženou sumu nepřijdete. Prostě vypovíte smlouvu a zároveň přestanete pravidelně platit. Nikdo nic vracet nemusí, protože nebylo nic předem zaplaceno. U SkyLinku je to přesně opačně. Všechno bylo zaplaceno předem, a retroaktivně vyjebat s držiteli karet nalákaných na jednorázovou investici do časově neomezeného příjmu základní nabídky je nehorázná lumpárna.
Podle mě pan Glisník počítal s tím, že lidem základní nabídka nebude stačit a většina přejde na nabídku placenou. A světe div se, nic takového se nestalo, většině základ stačí a Glisníkovi zkrachoval plán. Pokud kvůli špatné obchodní strategii firma nemá na provoz, správně by měla zkrachovat a ne vysávat peníze takto nepoctivým způsobem.
Samozřejmě, že sliboval, resp. byl to stejný "slib" jako u Skylinku, tj. platný pouze v okamžiku, kdy to bylo aktuální. Dodneška si pamatuju na propagační materiály UPC, kde bylo jasně napsáno "ke službě Vám bezplatně zapůjčíme modem". Dneska je ta "bezplatnost" v podobě 49Kč/měsíčně. Jenomže povyk není, protože abonent kabelové TV není socka, která sice prohulí a prochlastá tisíce měsíčně, ale kvůli sledování TV má hluboko do kapsy a pro korunu si nechá vrtat koleno...
Nehraničí, podľa mna je to jasný podvod
Ak si pozriem §221 trestného zákona: Podľa ustanovenia § 221 Trestného zákona kto na škodu cudzieho majetku seba alebo iného obohatí tým, že uvedie niekoho do omylu alebo /stačí, že len/ VYUžIJE niečí omyl, a spôsobí tak na cudzom majetku malú škodu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky...atď.
Tvrdím, že firma Skylink VYUžILA OMYL ludí, do ktorého ich ona sama predtým uviedla , a to tým, že práve vdaka tejto reklame ludia nakúpili drahé karty, následne, keď už ich bolo veľa nakúpených, tak sa rozhodla ich spoplatniť,=podojiť, porušením slubu. Je jedno ,že firma má nového vlastníka, lebo ten o záväzku vie a napriek tomu sa rozhodol omyl zákazníkov využiť.
A teda síce umožňujú, ak s tým zákazník nesúhlasí odstúpiť od zmluvy, ale podľa VOP nerovnoprávne, čo znamená nefunkčnú kartu a teda zničenú investíciu/u niektorých okolo 66E/= v skutočnosti sa stále jedná o VYUžíVANIE predošlého uvedenia do OMYLU ľudí, lebo neposkytujú adekvátnu náhradu a vedia, že ostáva ľudom to len akceptovať.
Čiže keby takto f. Skylink nevyužila omyl ludí, toto ich obohatenie na úkor-škodu zákazníkov by inak nenastalo.
Ano, jistě. PAK, po tom jednorázovém zaplacení karty, pochopitelně. Druhá mez ale žádná není (je to nekonečno, prostě jednou provždy). PAK UŽ NE má tedy v téhle souvislosti význam PO ZAKOUPENÍ KARTY UŽ NIKDY. Pokud jste Čech, musíte přece té holé větě rozumět.
P.S. V lingvistice jsem fakt silný. Už to nezkoušejte, prohrajete :-)
Konečne rozumná reč, rád ti odpoviem
1.To nie sú nářky ale argumenty
2. majú za úlohu vyvažovať argumenty, a hlavne tie platené argumenty, ktoré sú šírené PR agentami Skylinku, ktoré slúžia na oblbovanie zákazníkov po fórach..aby ss len ludia nesťažovali, nepodávali podnety na SOI a podobne.....
Ak tu môžu byť títo ludia, tak tu môžem byť aj ja.
čiže u mna to nie je forma protestu/ svoj podnet na SOi som dávno podal/
P.S inak spomen si na posledný priblblí argument ulisníka o aute a garancii ceny nafty, vyvrátim ti ho na posedenie, a stačí malé IQ aby si pochopil, že akú hovadinu ulisník povedal--on vie že je to hovadina, ale klamanie a zavádzanie má v náplni práce!
Že by chtěl Skylink to, aby mu mizeli klienti, o tom teda dost pochybuju. Stejně jako to, že by si přál soudní spory.
A já ti tvůj názor na věc neberu a dokonce ho ani nezpochybňuju - ale co zpochybňuju je forma tvého protestu, protože jesti máš aspoň něco v hlavě tak ti docvakne, že nářkama na fórech se nezmění naprosto nic a tudy prostě cesta nevede.
To by si chcel aj Skylink by to chcel,/ žeby si ty bol v Skylinku zamestnaný ako PR agent?/ takto bezplatne sa zbaviť záväzku poskytovania balíka gratis zadarmo, ktorý predali pri predávaní pomerne drahej karty
Je to to isté, ako ako keby si si u mna predplatil nejakú službu a potom by som tú službu neplnil!! Zrazu by si bol uplakánek aj ty!
Uz sa uvedom a nespamuj tu!
Nediskutuješ normálně, protože pořád píšeš totéž neboli spamuješ. Celé prázdniny jsou diskuze na několika fórech o SAT technice plné uplakánků, kteří místo aby poslali Skylink k čertu a měli klid, tak si stěžují na SP, ale bohužel na nepravém místě. Dej to k soudu, ten rozhodne a podle toho se zařídíš.
Ja diskutujem normálne a len pod svojim jediným nickom--narozdiel od niekoho iného
Si tu zapleveluješ diskusiu, neargumentuješ, lebo to nevieš, snažíš sa ma vyprovokovať k vulgarizmom, ale ja neklesnem na tvoju primitívnu úroven používania slova, na ktoré stále myslíš a v ktorom by si sa stále chcel nachádzať!
Myslím si že nemáš pravdu, lebo: odrátavať mi z hodnoty karty inú sumu nemôžeš, ked už raz jej cena bola ohodnotená na nulu--sám Skylink to tak ohodnotil! čiže táto hodnota bola akceptovaná oboma stranami
a platí cena dohodnutá.
zopakujem: sám ulisník hovoril a hovorí stále to, že nemôžu spoplatnovať niečo, s čím nemajú náklady, teda balík Gratis
To čo spomínaš je uplneniná rovina, lebo to by sme mohli diskutovať, že či Skylink uvedené programy gratis dostával zadarmo, či ktoré nie, aký prospech z nich mal/ lebo keby nemal v ponuke zákl programy, tak by defakto nemal zákazníkov/ a podobne.
Cena programů Gratis sice byla nula, ale tyto programy byly pro tebe dosažitelné jen díky kartě. Čili karta poskytovala nějaké plnění a docházelo k zužitkování / konzumaci investice do karty. Soudní znalec by musel určit, jaká část této investice byla za 3 roky zkonzumována. To však platí pouze tehdy, pokud kartu nechápeme jako pouhý HW, ale jako nosič služby (to je samo o sobě nejisté). Pokud bychom kartu chápali jen jako kus HW, na který se služba nahrává až při aktivaci, pak by požadavek na vrácení peněz byl bezpředmětný od samého počátku, protože tento HW je stále funkční.
Porzi sa
ja mám kartu kúpenu v r 2009 za 84€, dostal som v nej 2x balík multi v hodnote 18 €, vid tu:
http://dsl.sk/article.php?article=12939
čiže moja karta má hodnotu 66€---a ked nesúhlasím zo serpoplatkom, môžem odstúpiť od zmluvy alebo nie, je to jedno, prichádzam o túto hodnotu
A teraz: z tejto zostatkovej hodnoty karty nemožno odpočítavať programy, ktoré som si v balíkoch platil,a taktiež nemožno odpočítavať hodnotu programov balíka gratis, lebo ako?!
1. ich cena bola ohodnotená na 0
2. sám ulisník hovoril a hovorí stále to, že nemôžu spoplatnovať niečo, s čím nemajú náklady, teda balík Gratis
Takže tak!!!!!!!!!!!!!!
Představte si, že vidíte raklamu na auto, které má spotřebu 1litr na 100km. Koupíte ho. Po měsíčním testovaání zjistíte, že spotřeba je 10litrů na 100km. Oprávněně budete chtít oprávněně odstoupit od smlouvy. Soud vám logicky vyhoví a firma vám prátí peníze. Myslíte si snad, že v takovém případě si auto můžete ponechat? Asi ne, že.
A stejné je to i s odtoupením od smlouvy se Skylinkem. Pokud byste chtěl zpátky peníze za kartu, musel byste vrátit i poskytnuté plnění, tedy kartu a programy, které karta dekódovala po dobu jejího vlastnictví. To samozřejmě nelze, takže byste musel vrátit finanční ekvivalent, který by musel určit soudní znalec. Vycházel by z cen běžných na trhu. Obávám se, že byste ve výsledku ještě doplácel. Jenom 2 měsíce kompletní nabídky po aktivaci karty má vyšší cenu než karta samotná.
Podstata:
1.zmluva=/ podmienky zmluvy =VOP /- je tá istá pri slube navždy zadarmo, ako aj teraz pri slube oslobodenia od serpoplatku pri výmene za ICE, nie je v nej žiaden rozdiel!!!
určenie cien a výluk z poplatkov a podobne je LEN záležitosťou cenníka, tak ako vtedy, aj teraz- KTORý MôžU KEDYKOLVEK ZMENIť!!!!!!!!!!!
2.Každá zmluva je vypovedatelná, rovnako tá na určitú či neurčitú dobu, ALE RPOBLéM JE V TOM, žE U SKYLINKU JE ODSTúPENIE PRI VYPOVEDANí ZMLUVY NEROVNOPRáVNE! a teda protizákonné.
Teda škoduje len a len zákazník, lebo za karty či za nič nevracajú žiadne peniaze., čiže neumožnujú odstúpiť od zmluvy tak ako je to všade normálne, že si strany vracajú nečerpané plnenia.
U smlouvy na dobu určitá musí být výpovědní důvody definovány ve smlouvě. Ono to chce to mít trochu přirozeného právního povědomí, aby člověk dokázal odlišit tebou zmíněné případy.
Jmenuj mi jedinou službu na světě, která zaručuje zákazníkům doživotní bezplatnost. Která není poskytovatelem nikdy vypověditelná, kde není možno změnit podmínky. Taková služba na světě není. Nechápu tedy, jak toto mohl někdo očekávat zrovna od Skylinku. Ani sociální dávky od státu nemáte jisté. Každý zákon se může kdykoliv změnit.
Je jedno či je zmluva na dobu určitú alebo nie- odstúpiť od zmluvy môžeš v obidvoch prípadoch rovnako- to si uvedom!!
Svoj slub môžu porušiť preto, lebo používam empirické argumenty:
teda:
1. podobný slub a to navždy zadarmo porušili takisto a nič sa im nestalo
2. sú schovaný v luxemburgu, kto sa tam s nimi pôjde súdiť a pre pár euro??
čiže by to bola taká istá situácia ako so serpoplatkom, ktorý bol zavedený v rozpore s ich slubom!
3. zopakujem tvoj simplexný argument z hora diskusie, že VOP to nezaračujú čo si si mal uvedomiť a nechodiť do takéhoto obchodu.
Samozrejme ich VOp umožnujú, hoci aj o mesiac a hoci len zmenou cenníka tento slub porušiť a nič im nehrozí!!!
A zas tu bude veľa mudrlantov, čo budú vykladať, "však to bolo jasné, že VOP to nezaručujú, to ste si mali vtedy rozmyslieť" a podobné drísty!!!
Ich VOP sú protizákonné a konečne SOI by im ich mala upraviť, okrem toho,že by mala zabezpečiť nápravu krívd na ludoch!
V anketě chybí naprosto zásadní varianta - mám kartu Výměna a nebudu (snad) 2 roky nic platit. Takových lidí jsou (deseti/sta)tisíce!
To "snad" píšu proto, že těm zas.. lhářům nelze věřit už ani nos mezi očima natož nějaké prohlášení že bude 2 roky něco "zadara".
Ano dneska to platí, za 3/4 roku už třeba néé..