Osobne si myslim, ze ta frekvence slov je u nekterych spise pranim mit takovou frekvenci slov a neodpovida realite. Nechci sahat provazovatelum vyhledavacu do svedomi, ale mam pocit, ze se snazi vzbudit poptavku po tech slovech.
To snad ledaže by se mezi sebou dohodli. Vyjma té mafie jsem nenašel v podkladech žádné slovo, které by významně vybočovalo a nevyskytovalo se u konkurence.
O kterém klíčovém slovu si myslíte, že je nastrčené? Práce? Reality? Dlouho jsem váhal nad "obaly", ale pak mi doslo, ze jde nejspis o "obaly na cd" (holt nekradu, tak to neznam :-). Mobilní telefony jsou často vyhledávané i v Alence, takže bych to nepovažoval za způsob, jak prostřednictvím mých článků nalákat inzerenta.
Predne musim rict, ze nevidim do duse ceskemu uzivateli internetu, nejsem moc typicky v tomhle smeru. Nevim, jak velky je rozdil mezi prvnim a desatym slovem. Nevidim moc duvodu, proc by zebricek slov mel byt na ruznych vyhledavacich ruzny, pokud jsou statistiky dostatecne velke (myslim, ze zde je zakopany nejvetsi pes).
Podezrelych slov je docela dost. Proc je na Centrumu 9. "nokia", ale na Webfastu 4. "siemens"? "Jizdni rady", "telefonni seznam" a "precislovani" u Seznamu a "pozadi na plochu" u Tiscali jsou taky divna. Nechce se mi verit, ze by hodne lidi psalo tak dlouhe nazvy. U "ivka" netusim, co si pod tim mam predstavit. Odkazy na konkurencni vyhledavace u Tiscali jsou vubec podivne. Ze by si uzivatele pletli kolonky tak casto?.
Pokud tedy data nejsou rovnou podvrzena (nemyslim si, ze by to delali kvuli reklame ve Vasem clanku), tak jsou velmi znacne zkreslena (malou statistikou a/nebo upravami majitelu vyhledavacu) a jako takova maji velmi malou informacni hodnotu. V takovych datech je manipulace celkem jednoducha.