Seznam.cz na začátku února oslovil osm reklamních agentur, aby vymyslely kreativní koncept nové reklamní kampaně pro českou internetovou jedničku. Včera pak posunul termín dodání podkladů, a to na 22. únor. Vítěz výběrového řízení bude tedy znám do konce února. Agentury, které potvrdily svoji účast ve výběrovém řízení jsou: Dark Side, HullaBaloo, Loosers, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam. Z oslovených se neozvaly jen Kaspen, Leagas Delaney. Naopak se mezi účastníky objevili Loosers, kteří mezi oslovenými původně nebyli.
Důvody výběrového řízení vysvětluje na jednom z blogů Seznamu manažer značky Martin Šámal: „Výběrové řízení jsme vyhlásili, protože se domníváme, že po upevnění základů značky komunikací v minulém roce máme nyní možnost stavět nové patro. Chceme vidět pohled na to, jak by mohla naše komunikace vypadat z různých úhlů. Hledáme tedy nejzajímavější pohled, který přestaví Seznam.cz, zjednodušeně řečeno jako portál, který nabízí informace a zábavu pro uživatele internet.”