Pokud si skutečně srovnáte současnou a novou verzi, zjistíte, že to je zcela opačně, než píšete. Dnes může malý živnostník inzerovat pouze ročně a od 7000,- Kč. Nově bude mít možnost inzerovat od 10,- Kč / den a své zviditelnění sezónně a přesně cílit (nemá zakázky, zúčastní se aukce, má plno, inzerci může od druhého dne utlumit). Vedle toho budou mít nové Firmy.cz mapové hledání, které ukazuje všechny firmy z okolí, bez ohledu zda inzerují, nebo ne, tedy naprosto každý bude vždy dohledatelný. Sami drobní živnostníci tuto změnu nejvíc oceňují - reakce přímo z terénu po 2 týdnech konzultací.
seznam šel v prasárnách ještě dál, firma, která do záznamu nedala ani korunu,ale má totožný název s vyhledávaným klíčovým slovem na Firmy.cz je ve výsledcích na prvním místě, před všemi co zaplatili, prý je to normální a je to relevantní v pohledu hledajícího potenciálního zákazníka.
Obecně platit za to, že jsem v nějakém katalogu firem není normální a je to jen stroj na peníze. Pokud potřebuji provozovatel prostředky na provoz, stále má možnost reklamy, ale náklady a obchodní model by měl být adekvátní přidané hodnotě. Aukční systém v sobě přímo obsahuje neobjektivní prvek a nemůže tedy být nástrojem volného trhu s rovnými přiležitostmi.
Vyzkoušejte www.artikul.cz, tam je katalog firem navěky zadarmo.
A prosím, nemažte nám tento příspěvek, zjevně to není komerční sdělení (služba je a vždy bude zdarma).
Hlavní cíl je vydojit z firem co nejvíce peněz a cíl je zřejmý už z titulku, a to jsou právě ty aukce zobrazování. Znamená to tedy, že ten malý živnostník či obchodník bude ještě menší a ještě menší, protože nemá tolik peněz na reklamu a nebude se tedy zobrazovat. Na zbozi.cz a sklik.cz je to totéž. Velké firmy si mohou dovolit platit velké sumy za reklamu, ale následně musejí mít vysoké ceny svých služeb. Malý živnostník a obchodník se může snažit sebevíc, jeho služby mohou být levné a kvalitní, ale je mu to téměř k ničemu, protože jej nikdo nenajde.