V cestovním ruchu dělám roky, na Sdovolenou jsem byl sám zvědavý, ale na první pohled je to polovičaté, jako vše od Seznamu. Uvedené ceny jsou zavádějící, jelikož neuvádějí základní důležité údaje již ve výsledku hledání a tím jsou některé CK poškozeny. Zobrazují nejnižší cenu, ale ta je vztažena např. k počtu dní, atd. a toto klient v této verzi nemá šanci poznat:-(
Navic to neumi Nemecke cestovky, cili si tam stejne nikdo nevybere. Sice to nabizi jako moznost vyber letiste Mnichov a Viden, ale nejak jsem nepochopil proc.
Prodavat dnes Nemecke cestovky je zaklad, protoze clovek vic vydela - urcite si koupi vic lidi stejny zajezd za 25 tisic nez za 50...
Je to vyhledávač produktů cestovních kanceláří, které si to zaplatily, resp. zaplatí až skončí beta verze - viz http://napoveda.seznam.cz/soubory/Sdovolena.cz/sdovolena_produktovy_list.pdf
Paralelně funguje i diskuze k tomuto projektu na www.cestovni-ruch.cz/cestovky/diskuze.php
Podle meho nazoru budou muset upravit obchodni model, protoze tak jak je postaveny neni zivotaschopny. Velke cestovky by museli zaplatit desitky milionu korun za vlozeni vsech zajezdu. System PPC by byl ferovy zpusob zpoplatenni nebo fixni castka dle poctu zajezdu. Vzdyt ten web nenabizi zadnou pridanou hodnotu a je jednim z mnoha, kdyz pominu, ze ho vlastni Seznam.