Názory k článku Seznam.cz zavírá Ubytování.cz, službu prý zabily slevové servery

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2012 7:59

    tdvorak (neregistrovaný)

    Slevové weby jen začaly nabízet ubytování za ceny, které jsou ochotni návštěvníci platit. A hotely si místo toho, aby spokojeně naplnili kapacity a natáhli si zákazníky, vytrvale stěžují, jak slevové weby zničily trh. Zřejmě lepší téměř prázdný hotel za přemrštěné ceny než naplněný za ceny přijatelné. Alespoň takový z toho mám dojem já.

  • 31. 7. 2012 8:25

    name (neregistrovaný)

    Zkus si predstavit, ze mas Hotel a jelikoz ceskej trh a zakaznici na nem nejsou nic moc, nevydelavas zadnej ranec.
    Nu a do toho prijdou takovyhle laviny slev. Mas na vybranou, bud do toho pujdes taky a zacnes nabizet klidne i pod cenou, coz znamena ze nevydelas VUBEC nic, anebo to budes bojkotovat a za rok to budes moct zavrit.

  • 31. 7. 2012 8:39

    R61 (neregistrovaný)

    Hotel neni tatarak za 99 Kc, kde to nevychazi ze vsech stran. Hotel ma fixni naklad a pokud ma v unoru obsazenost 12%, tak jeho naplneni za 50% ceny je ziskove, protoze variabilni naklady se zvednou minimalne. Ceny hotelu jsou kalkulovany na nejakou, relativne malou obsazenost.
    Pokud se tedy podari prodat luzko za 300 Kc misto 600 Kc tak je to bonitnejsi nez susit klice na recepci.
    Co je prvda jeto, ze kdyz nekdo spal v hotelu za 300 Kc neprijede nadseny za pul roku ubytovat se za 600 Kc no a pak socialni slozeni majitelu voucheru neni uplne idelani na dalsi pridane sluzby a i ten bar muze zavrit hodinu po restauraci, protoze tam neni 5 Kristianu, ale vsichni si od deviti ctou pod lampickou knizku a kdyz maji zizen tak hodi sumak do sklenice na cisteni zubu.
    Ja kdyz jsem si v hospode plne vousristu chtel dat k veceri 12 tku, tak se 2x vratili jestli jsem si vedom toho, ze to pivo neni v cene voucheru. Uplne zirali ze jsem nechtel malinovku a investoval 27Kc.

  • 31. 7. 2012 8:50

    lol (neregistrovaný)

    ano hotel ma fixni naklady a pokud neni v peci pod snezkou tak letni sezona obvykle musi vydelat na zimu.
    pruser voucheristu je v tom, ze kazdy den pokojska vynasi 2 pytle odpadku z pokoje, protoze tihle exoti nakoupi v akci v lidlu parodii na jidlo a cpou se na pokoji a do hotelove restaurace neprijdou.
    je to zlo. nechapu ze o tenhle typ "zakazniku" jeste nekdo v tomto segmentu (hotel/restaurace) stoji.

  • 31. 7. 2012 9:09

    R61 (neregistrovaný)

    Protoze to stale vychazi, proda 10 pokoju za 6000 Kc. Zaplati tri hodiny navic pokojske a energie. Stale je sance ze si fotr da vecer pivo a manzelka viden.

  • 1. 8. 2012 11:35

    tdvorak (neregistrovaný)

    Nevím jak u hotelů, ale u kempů je to tragédie. Co je u nás považováno za vrchol nádhery a luxusu je v zahraničí naprosto běžný. A přitom mi ke spokojenosti stačí málo. Uklizený sociálky, mejdlo a papír na záchodech, čisto, nezdemolováno, mít kam si pověsit věci ve sprchách. Cena v Rakousku je za takovou věc dokonce lepší než u nás. Rád jezdím pod stan, ale v žádným případě k nám. Pokud je to obdobné u hotelů, tak se nemůžou vlastníci a provozovatelé divit, že mají prázdno. Taková dovolená v rakouských alpách mě totiž vyjde levněji nebo nastejno ale s nesrovnatelně lepšíma službama (krom toho, že je tam levnější i jídlo, benzín a pod.)

  • 31. 7. 2012 10:54

    P2010 (neregistrovaný)

    "Zřejmě lepší téměř prázdný hotel za přemrštěné ceny než naplněný za ceny přijatelné. Alespoň takový z toho mám dojem já."

    Toto je princip vetsiny sluzeb v CR.

  • 31. 7. 2012 19:37

    Jarda Kuba

    Problém není ve slevových serverech, ani v hotelech, ale v tom, že uživatelé již nejsou ochotní platit cenu zvýšenou o provizi za zprostředkování pobytu. Prostě si vyberou objekt, potom spustí seznam.cz, nebo jiný vyhledávač a najdou si přímý kontakt na pronajímatele. Je to vlastně stejné, jako když si ve specializované prodejně necháte poradit, jaké kachličky se pro Vás hodí a pak je koupíte v hypermarketu. Je to nefér, ale bojovat se proti tomu nedá.

  • 31. 7. 2012 12:26

    FranzFritz (neregistrovaný)

    Je jen dobře, že mizí služby, které nejsou k ničemu. Když k tomu přispěly slevové portály, tím lépe. Trh se musí čistit od všech špatných služeb, i těch, které vlastní Seznam. Osobně si myslím, že i kdyby nebyly oborové slevové portály NewGo.cz, Kuplon nebo portály jako Slevomat či Vykupto, Ubytování.cz by stejně skončilo.

  • 8. 8. 2012 15:14

    David Hořava (neregistrovaný)

    Seznam rusi mensi projekty, ktere negeneruji nejmene rady desitek mil a soustredi se na hlavni projekty tj. sklik, firmy.cz, sreality.cz a dalsi. Nejde delat vsechno a pritom nic dobre - to je spravny pristup. Zde se to ale dobre dalo delat, ale nedelalo.

    Po prodeji projektu jsem v Seznamu mimo jine projekty mel na starost Ubytovani.cz a chtel jsem ho smerovat cestou:

    1. rozsireni recenzi (ty jsou podle me velice dulezite pro rozhodovani klieta kam pojede a jen web hotelu jim zpetnou vazbu x klientu neda)

    2. vytvoreni lastminute sekce, kde hotely vyprodavaji pokoje na posledni chvili. tento segment jeste u nas neni rozjetej poradne, ale proc neprodat pulku kapacity den pred vikendem za 40% pultove ceny s tim, ze to je lastminute nabidka? neposkodi to hoteliera v ocich klientu tak jako ceny u slevovych serveru a predevsim si hotel vyproda aktualne volne pokoje a nemusi pak pul roku ubytovavat klienty i v terminech ktere ma dobre obsazene

    3. implepementace do sluzeb Seznamu, predevsim map

    Sluzba je zabehla a nebylo treba ji za velke penize preprogramovavat. Grafika by jeste vydrzela par let a mimo tyto provozni naklady jsou mzdove naklady na operatorky. Za meho pusobeni si kazda na sebe vydelala z provize od hotelieru velice dobre a pokud by pripadne pocet rezervaci klesal, tak se da pocet operatorek snizit a neni treba projekt zavrit.

    Temer rok jsem se v ramci Seznamu snazil dosahnout toho, abyse programatori venovali rozvoji projektu, ale vzdy byla priorita na jinem projektu. Proto byl web bez zmen cele 4 roky.
    Propojeni do map kde by byla pro uzivatele map pridana hodnota se neudelalo take, ikdyz jsem na to tlacilo a nebylo to nic narocneho.

    Proti slevovym serverum se dalo a da bojovat u podobneho projektu dobre. On je rozdil mezi webem s vice jak 2 000 hotelema a penzionama kde se da najit ubytovani, projit recenze a nebo jen koupit voucher na pobyt v presne danem penzionu, ktery bude notabene precpanej lidma s voucherem a nebude tam pohodicka, jako na z pulky vytizenem penzionu, kde vrchni bude stihat roznaset pivka na terase :o)
    Co se tyka cenove valky, tak reseni je lastminute sekce. Cena bude prima za cenu toho, ze bude pobyt bud na posledni chvili a nebo neopak treba pul roku predem na podzim v horach, kde penziony bez snehu vetsinou maji prehrsle volne kapacity v rijnu.

    Na novou sluzbu, ktera bude moci nahradit stavajici platformu Ubytovani.cz jsem opravdu zvedavej, ale myslim, ze to je takovy obrat, aby to zavreni sluzby nevypadalo jako neuspech Seznamu coz realne je a ferovejsi by bylo se k tomu priznat a napsat holt to nevyslo podle planu.

    Nemyslim, ze bylo rozumne zavrit projekt bezici 10 let v hlavni sezone. Mohlo se pockat do alspon do zari. A misto zavreni by napojeni prezentaci, recenzi a dalsich dat bylo dobre pouzit v jinych sluzbach Seznamu, treba mapach a katalogu firem, kde se overene udaje k ubytovacim kapacitam hodi.

    Z meho pusobeni v Seznamu i pres ten nedosazeny rozvoj projektu mam ale jen nejlepsi pocit. Poznal jsem tam super lidi, jako jsou Pavel Zima, Vlasta Pecinka, Dan Blazek, Radek Majer, Martin Bobek a dalsi :o)

  • 16. 8. 2012 15:52

    Karlos (neregistrovaný)

    Nemyslím si, že to zapříčinily slevové servery. Máme tu plno dalších: www.nabidka-ubytovani.cz , www.hotel.cz ... A fungují bez problému...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).