Nechápu termín "garantovaná dostupnost", tak jak jej autor použil. Dostupnost není u webhostingových služeb samozřejmost? Znamená snad u hostingu u spol. PES, že si objednám službu a může se mi stát, že mé stránky nebudou dostupné a co víc - bude to vše v pořádku, protože mi to nikdo negarantoval? Takhle to přece nelze chápat.
Nejenom, ze to tak chapat lze - mam dost dobry duvod se domnivat, ze to tak take bude chapano v pripade problemu.. (alespon ze strany poskytovatele sluzby).
Se sluzbami jako je webhosting, to je stejne jako s jinym zbozim - je naivni si myslet, ze za ruzne ceny dostanete stejny komplex moznosti a kvality - Skoda a Mercedes jsou v obou pripadech auta - maji kola, volant a motor - a presto ruznou cenu.. Proc asi?
A proč mě MERCEDES za 1 600 000 spravují už 20 den s vadou v elektronice a ani mě neposkytli náhradní auto ?
Taky tak fungujete ?
Jeden virtulální server mám u vás (GLOBE) a již 4x za rok den nefungoval email klient. U virt. serveru WEBZDARMA nebo PES se mě to nestalo vůbec, a serveru na CZECHII pouze 1 a to plánovaně.
Radovan Kratochvíl
PS: Přestaňte už srovnávat auta a www služby - mě to přijde jako nedostatek argumentů.
Nooo, asi tak. Pokud někdo srovnává Mercedes se standardem, tak je to v pořádku,takový standard bych si dal taky líbit, ale v našich webhostingových službách se ještě takový Mercedes nenašel. Dá se říci že na našem trhu působí webhostingy, které se dají označit jako "jednooký král mezi slepými", ale do 24x7 má zatím každá webhostingová služba dost daleko. Opravdu kvalifikovaného člověka v neděli ráno na různých helpdescích nenajdete a tak bych řekl, že garantovaná dostupnost je takové lákadýlko, ale pokud nepůjde negarantovaný server, tak nepůjde i garantovaný, třeba už i proto že poruchu provozu totiž způsobila ta samá chyba. Tolik zkušenosti.
Mám pocit, že jsi spadl s Marsu. Požaduješ stoprocentní dokonalou funkčnost webhostingu za pár stovek za rok. Předpokládám, že stejně tak funguješ i ty v zaměstnání - garantuješ svému zaměstnavateli, že budeš bez sekundy výpadku pracovat 8.5 hodiny denně každý boží den s výjimkou toho, kdy si vezmeš dovolenou, a že nikdy nebudeš nemocný.
Už jsi někdy seděl za počítačem, či víš, co to je program a co to je server? To jsou takové věci, které měly vady, mají vady a budou mít vady - vždycky. Abys jejich spolehlivost zvýšil na vysokou míru (NIKDY a nikde není 100%, ani v největších bankách světa, ani v Pentagonu, ani v NASA, nikde. Tento termín ani neexistuje, přečti si něco o tom, co to je "availability" či "high availability", něco o čtyřech a pěti devítkách), musíš vynaložit naprosto neúměrné finanční úsilí - clustery, záložní servery, hot swapy; musíš nadimenzovat výkonnost tak, že v běžném provozu si server a aplikace cvrkají na 5% svého výkonu, abys podchytil možné špičky a výkyvy a nespadlo ti to.
Sorri, nepochopils mě. Jenom mám ten pocit, že když si objednám a platím službu, tak mohu reklamovat její případnou nefunkčnost i v případě, že není (ta služba) tzv. "garantovaná". Připadá mi to trochu jako když si zaplatím např. úklid kanceláře a na druhý den mi zástupce firmy oznámí, že nemohli úklid provést, protože nepřišla uklízečka a zároveň mi sdělí, že se vlastně nic nestalo, protože mi negarantovali, že uklízečka příjde.