Z jaké předpojatosti? Jedině snad z hlouposti, když k příspěvku o tom, že Seznam doručuje zprávy často pozdě nebo vůbec napíší vyjádření ve smyslu "ale já neumím nastavit Gmail tak, abych nemusel zadávat telefonní číslo". A proč se nevyjádřit třeba k Hotmailu, nebo k Centrum.cz nebo k Exchange ve vaší firmě?
http://scansafe.net/security
Kdybys to nepochopil, jenom pronajatá služba, kterou já jsem si rozhodně nevybral...
neumím? nebo nemám náladu v případném nastavení hledat a "umět"? protože několikanásobné odmítnutí a následné klikání na pidiodkaz "pokračování do schránky" evidentně gmailu, aby se naučil při příhlašování mě s tím opakovaně neobtěžovat ,nestačí, gmail neumí, né já :-)
také se umím odhlásit, jen nemám rád zbytečné klikání navíc, zvlášť u takhle četné činnosti :-) doufám, že se dozvím, že si neumím udělat vlastní skript, nainstalovat klienta :-) že neumím všude s sebou tahat stejný notebook :-)
otázka je, proč bych to dělal, když konkurence mi nabídne podobný servis bez tohoto obtěžování, že ? :) ale chápu, někdo holt je na ty reklamy a tak musí mít to co je "in" i když je to paskvil... gratuluji, jsi to TY :-)
s centrem a podobně na mě už vůbec nelez, to je tvůj omezený rozhled :-)
já seznam nemám rád, a gmail už vůbec ne.. gmail je zoufalost nejtěžšího kalibru, než se přihlásím tak to po mě 2x chce telefonní číslo i když jsem jim už mnohokrát i při posledním přihlašování sdělil, že jim po něm nic není, schránka je celkově nepřehledná (to může být subjektivní dojem, mě nevyhovuje) a při odhlašování, abych opět klikal 2x .. to mi opravdu zpříjemňuje práci s tímto paskvilem.. měl bych další konkrétní výtky, ale není třeba, tyto spolehlivě odrazují