Správa cizích peněz je založena hlavně na důvěře. Na českém internetu snad neznám méně důvěryhodnou a více liknavou firmu, než je Seznam s příliš egocentrickým panem Lukačovičem a psem v čele.
Pořád o nich něco nepěkného slyším. Jednou si podnikatel stěžuje, že zaplatil reklamu a oni změnili systém reklamy, jindy si uživatel stěžuje že viděl ve schránce každý den "interní chyba" a nemohl pracovat se svými maily, pak si uživatel stěžuje že mu zprasili službu "spolužáci". A to ještě nemluvím tom, co na internetu trousí ex-zaměstnanci Seznamu.
Jestli tato firma chce podobným způsobem zacházet s cizími penězi, tak se máme na co těšit. Dalším problémem je přílišná centralizace služeb. Při představě že má Seznam přístup k mým mailům, penězum, důvěrným informacím (služba lide, spoluzaci) + dalším informacím (sreality, sbazar, szbozi, sjánevímco), tak mi běhá mráz po zádech.
Navíc - internetoví podnikatelé si nějak popletli mikroplatby s touhou po penězích a výsledek je ten, že se na internetu platí, ale ne mikro ale makro. Místo 10 Kč za celé noviny stojí tolik jeden článek a tak je to všude. Za každou blbost SMSka za 10 Kč a měsíční účet za internetové kravinky může soupeřit s výší nájmu.