Vlákno názorů k článku Seznam - nic většího neznám?! od Marek Stransky - Uprimne receno nerozumim prohlasenim Quicku ani RedBoxu o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2000 10:40

    Marek Stransky (neregistrovaný)
    Uprimne receno nerozumim prohlasenim Quicku ani RedBoxu o tom, jak velci chteji byt. Co by museli vymyslet, aby prinutili lidi zmenit portal? Atlas na to sel vycurane pres Microsoft, tak trochu je to podraz, protoze IE5 je defaultne vycpano odkazy na Atlas vcetne startovaci stranky.
    Ja jsem to smeti vyhazel a chodim dal na prehledny Seznam, na ktery jsem zvykly, ale verim, ze spousta lidi ho tam ma a pouziva tedy ten preplacany Atlas. Jakou tedy ma sanci Quick nebo RedBox? Budou lidem platit za pristup? To uz ted dela Centrum - a IMHO ma se Seznamem nejlepsi design. Pro me je to zalozni portal. Budou tedy platit vic? Telecom na to ma penize, to je fakt. Jedinou sanci ma tedy Quick, kdyz bude lidem platit "mastne sumy", aby chodili na jeho portal. Vyplati se mu to ale?
  • 1. 11. 2000 11:34

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Myslím, že máte pravdu, co se týká stávajících uživatelů. Každý má svůj portál a ten mu vyhovuje. A změní ho jedině pokud ten nový bude nabízet něco výrazně lepšího. Já jsem začínal s uzdroje, pak jsem přešel na seznam, podíval se na atlas a rychle se vrátil k seznamu. Především proto, že načítání stránek bylo řádově rychlejší (díky střízlivému designu), svou roli sehrál i postoj správců atlasu k otázce diakritiky (přestože tehdy ještě nebyl pod MSN). A u seznamu zůstanu, dokud neuvidím něco výrazně lepšího.

    Nezapomeňte ale, že v reklamě se dnes nebojuje o současné uživatele, ti už si většinou zvolili. Bojuje se o nové uživatele, u těch je větší šance zapůsobit reklamou. Stejně jako mobilní operátoři se mohou přetrhnout při lákání nových dušiček na Twist a Go a současní uživatelé (zvláště pak ti naivkové, co s nimi uzavřeli smlouvu) jsou jim ukradení, ti jim neutečou. Při současném rozšíření Internetu je jasné, že podstatná část uživatelů na trh teprve přijde. Navíc to nebudou žádní techničtí hnidopiši, kteřé bude zajímat velikost stránky a nějaký obsah, budou to pokorné ovečky snadno manipulovatelné standardními technikami reklamy. Lidé, u kterých nebudou blikající ikonky a kombinace zářivě modrého (nebo červeného) písma na žlutém podkladě vyvolávat bolest očí a dávivý reflex, nýbrž jásot nad volbou krásných barev místo fádní a nudné černé na bílé.

  • 1. 11. 2000 12:09

    VLK (neregistrovaný)
    souhlasim s tim, ze kazdy ma svuj oblibeny portal a jenom tezko se ho vzdava. samozrejme - vyzkousel uz ostatni a zkousi take nove, ale obvykle se vraci. ja jsem taky pouzival Seznam. ted jsem presel na RedBox, ktery sice sedi nad Googlem, ale ma tu prijemnou vlastnost, ze ma prednastavenou domenu .cz. a Google je pro me naprosta jednicka ve vyhledavani. takze potrebuji-li katalog - jdu na Seznam, potrebuji-li neco najit - jdu na RedBox. ostatne spravuji take sve stranky, nijak velke, ale statistiky hovori jasne. napr. vcera se na me stranky dostalo 33 lidi ze Seznamu a 21 z RedBoxu. z ostatnich portalu jsou to jednotky. proto sazim na RedBox - pokud se bude snazit, tak sunda Seznam z prvniho mista.
  • 2. 11. 2000 8:04

    IGOR (neregistrovaný)
    ja si to fakt nemyslim
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).