Seznam: Plány kampaní by měly vycházet z denních statistik

21. 12. 2004
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Nestává se tak často, abych si myslel, že Seznam usiluje o něco, co pomůže nejen jemu, ale i trhu. V tomhle se ale shodneme. Při plánování reklamních kampaní je třeba vycházet z denních dat o průběhu návštěvnosti. Už dřív jsem odkazoval na rozhovor s Tomášem Kapalínem v M&M a nyní se M&M k tématu lehce vrací notickou Měsíční data klamou. Zprávy si všiml i Daniel Dočekal, a já jeho glosu čtu už potřetí, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli ji nemyslel sarkasticky. Denní data mohou…

Nestává se tak často, abych si myslel, že Seznam usiluje o něco, co pomůže nejen jemu, ale i trhu. V tomhle se ale shodneme. Při plánování reklamních kampaní je třeba vycházet z denních dat o průběhu návštěvnosti. Už dřív jsem odkazoval na rozhovor s Tomášem Kapalínem v M&M a nyní se M&M k tématu lehce vrací notickou Měsíční data klamou. Zprávy si všiml i Daniel Dočekal, a já jeho glosu čtu už potřetí, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli ji nemyslel sarkasticky. Denní data mohou ublížit serverům s velkými denními výkyvy (když dva dni mají na svědomí třetinu přístupů), ale ostatní by měli profitovat.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).