Jasně a je v tomhle hodně přísný:
An abuse complaint is when someone clicks their "this is junk" or "report spam" button in their email program. A complaint is sent to their ISP, who in turn sends MailChimp a warning. In general, you should only get about 1 complaint per 1,000 recipients. Anything more, and ISPs begin blocking your emails...
Zprávy a nabídky od shopů, kde jsem případně nakoupil a zasílání newsletteru odsouhlasil, ty vidět chci. Třídím je vlastními filtry a kdyby mne přestaly zajímat, odhlásím je.
Ovšem úplně neznámí obchodníci s deštěm mají smůlu. Potvrzování objednávky něčeho, co si vás nikdo neobjednal, je asi tak na úrovni toho spamu na zvětšování penisu. Když "v dobré víře" kupujete databázi kontaktů, pak moc dobře víte, že právě vám nikdo z té databáze souhlas se zasíláním nabídek nedal.
Takže nahlásit spam, adresu/doménu do blokovaných a šmitec...
Seznam nepoužívající typický idiot vám NEPŘEJE pěkný den!
Pokud e-shop potřebuje mrak na to aby poslal maila o potvrzení obednávky (WTF?), tak holt musí počítat s tím, že když tendle mrak začnou používat spameři, tak bude s něma na jedné lodi.
Když už si nějaký nezodpovědný zákazník toho mraku někde vykoleduje ban, tak to postihne ostatní zákazníky.
Zdá se že se jedná o chybu v návrhu toho mraku. A nebo obchodní záměr. Živíme se spamem (pardon mailingem), jsem velcí a chodí přes nás nejen spam, nás si hned tak nedovolí banovat, máme lepší doručitelnost spamu než konkurence.
Kliknutím na čudlík "nic mi nikdy neposílejte" dáte spamerovi vědět, že vaše adresa je aktivní a sedí na ní člověk. Možná vám už nic nepošle ale prodá vaši adresu jinému spamerovi. Klikat na tydle marketingové vymoženosti je čirý nerozum co Internet Internetem stojí.
Všechno se dnes dává do mraků. I spamování. (pardon mailingování) A když se mrak pokazí, to je najednou dvení se.
Tak na tohle už nemám trpělivost. Arogantní prasátka ze Seznamu budou ničit výdělek poctivým podnikatelům?
Přitom je to jen kvůli jejich neschopnosti, že si neumí poradit se spamem, tlačítko "označit jako spam" je GLOBÁLNÍ a ne pro každého uživatele zvlášť. Takže pár blbečku si objedná newsletter, pak se neumí odhlásit a protože na to tlačítko jich pár klikne, tak Seznam zařízne celý mailserver? To snad už přehánějí, ne?
Takže je udělám to, co teď na Twitteru oznamuje pan Zandl - připravím blbovzdorný tutorial, jak si změnit mail (včetně vybírání staré pošty a posílání oznámení o změně emailu) a všechny uživatele Seznamu budu nutit k přechodu na Gmail!
Pan Zandl takhle obešle 250 000 uživatelů, já také několik stovek tisíc. Přidejte se!