Otazka spis zni, jak muze provozovatel (google, seznam, ...) vedet, ze ten kdo pozaduje smazani inzeratu je skutecne tim, kdo je k tomu opravnen? Mohlo by se totiz klidne stat, ze to bude pozadovat konkurence, a pak po nich zcela opravnene bude prozmenu chtit nahradu skody skutecny majitel.
Tudiz to, ze firma reaguje az na rozhodnuti soudu je spis normalni, nez to, ze cokoli kona na jakysi pozadavek.
Hloupost. Hlavičku mailu lze upravit. Stejně tak si mohu naskenovat hlavičkový papír nebo si jej prostě někde v kanceláři na návštěvě vzít a nebo si ho prostě vymyslet - nikdo neví, jak vypadají hlavičkové papíry firem v republice.
Samozřejmě můžete všechno udělat oficiálněji se svojí fotografií, notářsky ověřeným podpisem na dokumentu ověřujícím kopii rodného listu, výpisu z obchodního rejstříku doručeném osobně dotyčnou osobou na sídlo společnosti, kde budou dokumenty ověřovány armádou pověřených pracovníků po nezbytně nutnou dobu... po kterou ta reklama už stejně poběží a následně už nebude mít smysl to po té době ani dál řešit :)
Pokud mám registrovanou ochranou známku, tak jsem schopen to Seznamu prokázat. Zcela jednodušše pošlu firemní email nebo dopis na firemním papíře a Seznam je povinen inzeráty na slovo s mojí ochranou známkou okamžitě smazat a další již nikdy nezadávat. Stejně tak, jako si Seznam hlídá, aby někdo neinzeroval na jeho klíčová slova. Jenom v tomhle případě byl správce skliku pitomec.