Sorry, stačilo jednou, že, ale povedl se mi neskutečný myšší dvojklik. Jinak jsem se domníval, že když se můj CR pohybuje kolem necelých 3 % (zblblý z CR erot. bannerů), tak je to pořád špatně, ale teď zjišťuji, že je to vlastně hodně dobře. Zajímavé je, že to je pouze u Mr. Linx, u Billboardu je to 0,9 % ten samý banner. Vysvětlí mi to někdo? A pokud byste tedy někdo chtěli udělat banner, obraťte se na amatéry :o))
U mr.linx banner se stahuje z mista, ktere uvedete, billboard to stahne k sobe a potom zobrazuje od sebe. Pokud je banner vetsi jak 5 kilo, u billboardu dost casto se ani nenacte. Proto je tam tech 0.9 %
Co to melete zase za blbosti? My zobrzaime na strankach denne cca 20 tisic prouzku BillBoardu a zobrazuji se mi korektne, stejne tak ctverce, jichz zobrazujeme denne cca 10 tisic. Nemyslim si, ze to je nejak extra moc, ale rozhodne si myslim, ze to je docela slusny vzorek na to, abych mohl tvrdit, ze vase tvrzeni je lzive a nikterak nepodlozene!
Co je to za nesmysl? Stejne tak bych mohl rici, ze Mr.linx jena tom hure, protoze staci, aby nejel vas server, odkud tahate reklamu ci byl pripojeny pomalou linkou a uz se vam na danem serveru nenacte banner.
Problem neni v Billboardu, ale asi ve vas - chtelo by to rychlejsi linku k internetu :o)))
Přístup Billboardu mi přijde správnější, že se to stahuje od nich
a ne z nějakého obskurního špatně dostupného serveru.. Proto by
tam úspěšnost banneru měla být vyšší. Proč je to naopak, nevím.
Asi vyjímka potvrzující pravidlo. :-)
Také mně se zdá, že fungování Billboardu je v tomto směru lepší, ale na druhou stranu to přeci není důvod k tomu, abychom se uchylovali k tak silným slovům! Pan Bily jen vyjadril svuj nazor.
Byvaly doby, kdy se opravdu z Billboardu nestihlo stahnout skoro 50 procent banneru, ted je to ale mnohem lepsi.
Neni rozhodujici, jak je pripojen jeden konkretni clovek, ale jak je pripojena bezna navstevnicka masa.
Vsechny reklamni systemy maji urcite ztraty, pomer mezi poctem zapocitanych impresi (tj. banner se stihnul stahnout) a poctem zobrazenych stranek s kodem reklamniho systemu se podle mych zkusenosti pohybuje kolem 75-85 procent. Billboard v soucasne dobe rozhodne neni pomaly a tento pomer nema o nic horsi nez jeho konkurence.
Ja mam v Netscape vypnute obrazky (kdyz nejaky chci, explicitne si reknu) a potrebu rychlejsi linky k Internetu prilis nepocituji. Ale to je zase jina pisnicka ...