Vlákno názorů k článku Seznam sedí na prameni od www.zaclony.cz - Dopis nespokojeného PLATICÍHO ZÁKAZNÍKA Seznamu Dobrý den, teď jsem se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 3. 2005 11:21

    www.zaclony.cz (neregistrovaný)
    Dopis nespokojeného PLATICÍHO ZÁKAZNÍKA Seznamu
    Dobrý den,

    teď jsem se díval na zobrazovaní doporučených odkazů na slova záclony a povlečení, jsem z toho Vašeho nového zobrazovaní dost překvapen a rozhořčen.

    Jak je možné, že ten, kdo si zaplatí (za dost peněz), pozici v sekci DOPORUČUJEME, která by se měla nad ostatními odkazy vyjímat, se zobrazuje menším a neúplným textem než další (neplacené) odkazy.

    Více by jste si měli vážit zákazníku, kteří si zaplatí zobrazování a co nejvíce zvýraznit placené (DOPORUČENÉ) odkazy.

    Takový placený odkaz, který zaniká na stránce před neplacenýmy odkazy nesplňuje funkci, kterou by splňovat měl.

    Z tohoto důvodu zvažte změnu zvýraznění odkazů v sekci DOPORUČUJEME.

    Kontaktujte mě prosím na tel.:777 111 515

    S pozdravem
    Rudolf Š
  • 17. 3. 2005 17:46

    Tomáš Hodboď (neregistrovaný)
    > motáš dvě věci, které spolu příliš nesouvisí.

    Nemotám o novém formátování jsem nepsal. Novému vyhledávání se bude ještě zvlášť věnovat Marek Prokop. Podle mě ta hlavní a nejdůležitější změna je stejně nová vlastní technologie.

    Formátování je zajisté důležité, ale asi to není to, kvůli čemu bych Seznam používal. Na prvním místě jsou opravdu relevantní výsledky, všechno ostatní jsou jen ty brusinky, i když některé opravdu chutnají. (Např. kvůli formátování výsledků nepoužívám vyhledávání Atlasu.)

    Mimochodem, nové formátováni bylo opravdu přehledné a velice se mi líbilo. Ale zdá se mi, jak nyní seznam nepatrně změnil své reklamní odkazy "seznam doporučuje" tak se přehlednost trochu ztratila.

  • 17. 3. 2005 15:23

    Jiří Bureš (neregistrovaný)
    Tak to je nepochopení toho, co jsem myslel. Samozřejmě vím, co je za změnou v Seznamu. Já jsem "kritizoval" autorovu zkratku, že JEN výměna Jyxa = zlepšení. V tom to zlepšení samozřejmě není.
  • 17. 3. 2005 14:46

    Michal (neregistrovaný)
    Tak to je nepochopení. Došlo ke změně jak ve vypisování výsledků tak i v technologii počítající relevanci. Obojí je krok dopředu. Zkuste si stejná slova zadat v Jyxo a pak na Seznamu. V Seznamu vyjedou nejprve velké servery a pak menší, Jyxo umí pracovat s klíčovými slovy, ale relevanci nezvládá.
  • 17. 3. 2005 7:54

    Jiří Bureš (neregistrovaný)

    > Vlastní technologie tak nahradila dosavadní Jyxo a nutno říci, že změna k lepšímu je na první pohled více než patrná.

    Tady Tome motáš dvě věci, které spolu příliš nesouvisí. Jedna věc je, že Seznam nahradil Jyxo svou technologií. Druhá věc je, že výsledky servíruje hledajícím jinak. A právě ta změna vypisování výsledků je IMHO tím, co dělá onu změnu k lepšímu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).