Skutečnost je ovšem přesně opačná. Platby za proklikávání se nám snaží vtlouct do hlavy všichni ostatní.
Jenže když přijde na ceny, tak jsou ty jejich "prokliky" ve výsledku 5 až 10x dražší než při paušálu u Seznamu.
Nevím, z čeho vycházíte. Hezky o tom psal nedávno Yuhů na http://www.jakpsatweb.cz/weblog/a/1098871740-proc-ceske-portaly-nestoji-o-ppc-reklamu.html nebo Martin Kopta zde na Lupě: http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3729 (odkaz je i v článku).
Dobry den,
nesouhlasim s vami, ze PPC je nakladnejsi nez CPT (platba za imprese). Specialne ne u seznamu. Jejich vysoka navstevnost muze nektere kategorie pekne prodrazit.
Osobne se priklanim spise k pouzivani PPC, protoze:
a) platite za skutecneho PRIVEDENEHO zakaznika, ktery se dostane na vase stranky. To zda ho udrzite a ziskate jako klienta je pak uz na vas.
b) mate jasny prehled o uspesnosti kampane, podivejte se na ceny za tisic impresi u seznamu a odhadnete pomer impresi a kliknuti, me se zda, ze to zatim vychazi lepe pro PPC (etarget, bbkontext).
c) u kontextove reklamy mate lepsi kontrolu nad tim, co se zobrazi a jak...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).