1) Měří se jen návštěvnost na českých webech, Google Search na zahraniční weby se v tom tedy neprojeví.
2) Pokud vyhledávač je integrován do domény, pak se započítává pod tu doménu. Vychází se z toho, že je jedno, čí je technologie, ale jde o to, čí je to web (v otázce vlivu, nikoliv seo ovšem).
AD 1) Měří se jen návštěvnost na českých webech, Google Search na zahraniční weby se v tom tedy neprojeví.
Je to tak ze se meří návštěvnost webů využívající měření Navrcholu. Tedy ne všech českých webů ale jen části webů (celkem malé) a také úplně neplatí že musí být jen české. Jen pro uplnost:o)
Jo, omlouvám se, samozřejmě jsou to výsledky jen z webů používajících Navrcholu, což nejsou zdaleka všechny české weby, ale denně je to několik milionů měření, takže vzorek representativní.
Zahraniční weby nebo na zahraničí zaměřené se z těchto statistik vylučují.
Seznam nicméně Google používá i v případě problémů vlastního vyhledávače. Nevím, jak to vypadá aktuálně, ale dřív to v některých obdobích bylo pěkných pár procent hledání.